Gå til innhold

Var på 3 d i dag:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

og det er en gutt vi venter:) er i uke 27,og han veier 1047g... jeg syntes det var mye jeg.....ååå fikk sååå mange fine bilder og en fin dvd film..har lagt ut masse fine bilder på nettby:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Å gratulerer!

når jeg var på 3D ul, så spurte jeg om å få dvd film. Hun sa jeg skulle ta med en dvd. Men jeg fikk bare bilder inn på den.. =(

Skrevet

Hei..:)

Så flott å høre!! :) Jeg skal også på 3d ul denne gangen og gleder meg utrolig masse. Men en ting jeg lurer på er om du fikk med dvd fra dem liksom eller hadde du med deg utstyr selv som ordnet det? Vet ikke om alle plasser leverer ut film. Har jo så lyst på det. :)

Skrevet

Han jeg var hos var bare så flink:) kvinnedoktor,så jeg fikk medisinsk vurdering osv...alt dette var i prisen.han tok 20-30 bilder og satte de på dvd en....så tok han opp live i fra undersøkelsen å:) kostet 850 kr...

har vært på 3d i et annet svangerskap,der fikk jeg kunn bilder..og ikke så bra bilder,og det kostet 950....så det er jo litt forskjellig!!!

Jeg anbefaler folk i vestfold til å dra til kvinnedoktoren i tbg. gå inn på www.megogmagen.no og sjekk

Skrevet

Ok.. =) skal inn å sjekke =D

Gjest leelu25 nr.2 er ei jente :)
Skrevet

Å kult :)

Han var jeg hos igår og han var saftig flink altså :)

Jeg ble spandert på en 2D av mamma for å få bekreftet kjønn siden jordmor ikke kunne se "tre streker" på ordinær UL . Hun trodde jente men jeg har fått den beskjeden før og da var det en gutt ;)

men han tok seg såå god tid å fant strekene med en gang og forklarte at her var ytre kjønnslepper og indre osv. Utrolig koselig han altså :)

Anbefaler ALLE en opplevelse hos han :)

Vi skal på 3D i uke 26 også, men da skal vi her i Porsgrunn, gleder meg!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...