Gå til innhold

Strekkmerker, NÅR??


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har fått en del strekkmerker på puppene mine, de var ikke veldig store før jeg ble gravid, så de har fått

gjennomgå :P Mens ellers har jeg 1 strek ( strekkmerke ) på vær hofte, men ikke noe på selve magen eller noe.. Er nå 31 uker

 

Når fikk dere strekkmerker? Hvor mange uker var dere?? Når ble det værst med strekkmerker???

 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Med forrige for 2 år siden hadde jeg ikke et merke før uken jeg fikk han :-p fikk han 3 dager før termin

Skrevet

Mari81 Lukas + en i magen

 

Men ble det da skikkelig ille???

Skrevet

Nei, fikk litt rundt navlen og bak oppfør rumpen hehe. og puppene. Ikke ille syntes jeg. Nå før jeg ble gravid igjen var de nesten borte. eneste jeg ikke har likt no særlig er de på puppene, men er heller ikke så ille med tanke på hva du får dem for....hehe

Skrevet

Nei er da enig i den, vi får jo den beste gaven tilslutt, det blir ett bra resultat, men er bare så dumt att man ikke kan bli kvitt de strekkmerkene :S

Skrevet

Å de blir mindre og mindre synlige med tiden, ikke noe å bekymre seg for..... er jo også et resultat av hva kroppen din faktisk har vært gjennom, se på det slik så er det ikke så ille :-p

Skrevet

Det er jo ikke sikkert du får stekkmerker! Er ikke alle som får så mye av det. Jeg har ikke fått noe ennå, er i uke 32. Har og to barn fra før og fikk heller ingen da. Så hver glad for hver dag de ikke dukker opp.

Skrevet

Nei det er sant.. :)

Skrevet

Fikk ingen sist og er i uke 40 uten strekkmerker denne gangen også. Så det er veldig individuelt! :)

Skrevet

Nei, det er ikke sikkert du får noen nei. Jeg er 38 uker idag og har ingen strekkmerker enda....

Skrevet

Hei=)

Hadde termin i går...å ikke et eneste strekkmerke så langt:) Så man kan klare seg uten..men.."bank i bordet" altså...kipt om di kommer nå, ettersom jeg er på overtid:(

Skrevet

jegg fikk på magen i uke 37 natt til idag faktisk :P

 

kjipt, har ikke hadd noen der i det hele tatt før no:)

Skrevet

SIst gang fikk jeg ikke ett merke overhodet, til tross for en dugelig vektoppgang :P

 

Har ikke fått noen til nå heller, nå er jeg i uke 33. Og NEI, jeg smører meg ikke ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...