Madamina Skrevet 29. oktober 2008 #1 Skrevet 29. oktober 2008 Det er ikke jeg. Skal begynne å komme meg opp 8 om morgenen så jeg klarer å sovne i 13-tiden før eldstemann kommer hjem med pappa fra barnehagen. Ikke så lett å sove i tiden eldstemann også er hjemme og litt sent med en lur etter kl 19. Men bør vel ikke sitte her på denne tiden av døgnet.... Nå mat til meg selv.
Zitro Skrevet 29. oktober 2008 #2 Skrevet 29. oktober 2008 Sov aldri når babyen sov på dagen. Da hadde jeg nok annet å gjøre... Min var aldri den babyen som hadde lange lurer på dagen uansett så da syntes jeg det var bortkasta å legge meg selv... :-)
kitty08 Skrevet 29. oktober 2008 #3 Skrevet 29. oktober 2008 har forsøkt å legge meg nedpå 100tusen gangen, men har ennå aldri sovnet, blir liggende "på lur"å vente på at hun våkner . Får jo slappet av da, men nesten like greit å "få gjort ting".
Saaski Skrevet 29. oktober 2008 #4 Skrevet 29. oktober 2008 Jeg trenger ikke mye tid å sove, men av og til sover jeg om dagen, når oss liten gutt sover også.Når gutten vår våkner, våkner jeg også øyeblikkelig. Jeg har mye husarbeid å gjøre og en hund, men hvis jeg er all for trøtt sover jeg.Det er ikke god for babyen vår eller meg eller mannen min, nar jeg er trøtt hele tiden.Derfor er det god å sove av og til om dagen. Jeg gleder meg og har en stund om kvelden med mannen min eller for tingene jeg liker å gjøre uten at jeg er all for trøtt..
Nordhagenjentene :) Skrevet 29. oktober 2008 #6 Skrevet 29. oktober 2008 Bare innimellom, som i går... I dag ble jeg ikke trøtt før nå, og nå har frøkna sovet ute i 4 timer, så regner med at det er ei som vil ha mat snart, så nå gidder jeg ikke prøve. Soving etter kl 16 ødelegger nattesøvnen min dessverre, så jeg må bli flinkere til å legge meg før midnatt!!
Tjukkemagen *m/jente 1.mai* Skrevet 29. oktober 2008 #7 Skrevet 29. oktober 2008 Nei dessverre. Hadde hatt godt av det, for jr er aktiv og krever meg alle sine våkne timer, men han sover jo ikke om dagen hvis ikke "kjærra går". Så jeg er på trilletur fremfor å sove jeg....
Madamina Skrevet 29. oktober 2008 Forfatter #8 Skrevet 29. oktober 2008 Hei Lily. Så fint for deg da. Jeg tenker på oss som har behov for det, som ammer 3-4ganger om natta og nylig har født. Det er bra for melka å stresse ned og sove litt ekstra, men helt umulig å få det til.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå