Gå til innhold

Mitt hjerte brister hver eneste gang....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er på reise med jobben med jevne mellomrom. Det er en der som jobber i en annen by som får hjertet mitt til å verke etter han:-( Når vi er i samme rom slår det gnister, mange har lagt merke til det... Jeg blir helt kvalm når han er i nærheten, og får nesten panikk for å dra fra han når vi reiser hjem hver til vårt... Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre, jeg får fysisk vondt i kroppen bare ved tanken på han. Vi er begge opptatt på hver vår kant, men betyr likevel mye for hverandre. Vi er inneforstått meg at det aldri vil bli oss pga våre forpliktelser, men det gjør likevel voooondt i hjertet!!! Vi er perfekte for hverandre, men kan ikke få hverandre...

Life's a bitch sometimes!!! Måtte bare få det ut....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vil tippe det er i drømmen at dere er perfekte for hverandre, ikke i det virkelige liv.

Skrevet

Pappaen min hadde ett forhold til ei i en annen by-via jobb! Mamma fant ut av det når hun helt tilfeldig var inne på hans telefon, og dette forholdet har ødelagt mammaen min! Hun sover ikke, bare tenker på "hun andre" og hva de gjorde sammen!

Så jeg syntes du skal glemme han!!!

Skrevet

Vi har ikke et forhold, bare så det er sagt. Og ja, in real life er det ikke sikkert vi hadde vært perfekte for hverandre. Men det værste er å ikke vite om det hadde funket ellet ikke fordi vi ikke kan prøve...

Skrevet

Er det noen som har vært i samme situasjon som har noen gode råd til meg? Vet virkelig ikke hva jeg skal gjøre for å riste av meg disse følelsene. Det går greit når vi ikke er i nærheten av hverandre, men blusser opp igjen hver gang vi treffes. Kan noen legge på skravle for meg? Hadde satt stor pris på det!

Skrevet

Forstår følelsene dine...godt og vondt på samme tid :-/

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...