moota m storebror&lillebror Skrevet 29. oktober 2008 #1 Skrevet 29. oktober 2008 Sånn vaskemiddel som en kan kjøpe på reflex, sørbø ol. Jeg har gjort det til nå, men kommer ikke til å vaske reflex dressene som jeg har i fjøset med det. Det vaskepulveret er jo litt dyrt, og de dressene som er brukt i fjøset blir så skitne og vasket så ofte at de kastes etter hvert når de blir for små. Men reima dressene som vi har i bhg vasker jeg med det flytende.
Mille** Skrevet 29. oktober 2008 #2 Skrevet 29. oktober 2008 Jeg prøver å unngå å vaske reimadressene så veldig ofte, tørker heller over med en våt klut. Men når jeg vasker bruker jeg flytende.
Kulå Skrevet 29. oktober 2008 #3 Skrevet 29. oktober 2008 Har alltid brukt vanlig vaskepulver, men ikke skyllemiddel.Nå har jeg fått anbefalt å bruke milo til slike ting, så det gjør jeg nå... Fremdeles ikke skyllemiddel
solemio Skrevet 29. oktober 2008 #4 Skrevet 29. oktober 2008 Jeg har kjøpt noe genialt på sportsbutikk,- et spesialvaskemiddel (som også kan brukes på treningstøy og fjerne lukt) som skal etterfølges av et impregneringsmiddel (vaske tøyet for andre gang med dette, ingen spraying og styr) Håper dette skal fungere bra på dressene!
moota m storebror&lillebror Skrevet 29. oktober 2008 Forfatter #5 Skrevet 29. oktober 2008 Ja det er det jeg mener. Jeg har også impregnert dressene slik en gang. Er de først skitne og jeg vil vaske de så hiver jeg de i maskinen. Jeg har jente og gutt så det går nok ikke i arv uansett her. Er de slitt så kaster jeg de. Regner med at jeg kan vaske de noen ganger i løpet av et år eller med flaks to år, om ikke akkurat 1 gang i uka.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå