Gå til innhold

seriøst er d jeg som er rar????

Anbefalte innlegg

Skrevet

Føler at folk ser rart på meg når jeg sier at vi velger å bruke kondom nå frem til vi skal ha nestemann....???

saken er den at jeg kan ikke bruke p-piller pga blodpropp i familien og jeg tåler det heller ikke....

spiral er uaktuelt siden jeg for d første tok ks og jeg har ikke tenkt å vente så lenge før vi prøver på nestemann...

og jeg synes faktisk at d er litt ekkelt når d renner sæd i senga jeg da men....

jaja...jeg er nok bare litt smårar...synes d er ok med kondom jeg da...at mannen tar litt ansvar også...dessuten blir d ikke sååå mye tid til sex nå når minstemann ikke sovner før 23, mannen min jobber lange dager og er sliten og står opp tidlig om morningen....

så d:)

Videoannonse
Annonse
Gjest Sauen ruger for harde livet
Skrevet

Nei, det syns jeg ikke er rart - vi gjorde det samme som dere. Og hvis noen anser deres prevensjonsvalg som en viktig sak, er det vel heller de som er litt rare=)

Skrevet

Nei, du er ikke rar som velger prevensjonsmetode selv:)

Dere må velge det som er rett for dere:)

Skrevet

Har gjort det samme siden vi ville ha to tette og p-piller er kjipt for meg.

Skrevet

Jeg forstår ikke hvorfor folk skal mene noe som helst om akkurat det der. Det går under kategorien for ting man ikke behøver å forsvare seg for.

Skrevet

Som en venninne av meg, som ikke kunne fatte at jeg brukte Libresse, det var jo Allways som var best?

Det er lett å tenke at det som man selv syns er best, er det andre også syns er best.

Skrevet

hehe ja...men jeg bare føler at folk synes at kondom er såå kjipt liksom...men jeg synes d er helt ok:) virka som legen min også syntes at d var veldig rart at jeg ikke ville ha piller, men hvorfor skal jeg stappe i meg noe som ikke er bra for meg...gikk på piller når jeg var 17..la på meg masse og følte meg uggen og rar!!!

men så godt å høre at jeg ikke er helt fjern:P hehe

Skrevet

Jeg hadde sett rart på nærmest hvem som helst som mente prevensjonsvalget deres var av interesse for andre enn dem selv. Men det ville da heller aldri falt meg inn å spørre.

Skrevet

Åååååå, godt å høre at det ikke bare er jeg som er rar da! Her går det også i gummi. Jeg blir emosjonelt enda mer ustabil av p-piller (i følge mannen hehe), og har fått blødningsforstyrrelser av de merkene jeg har prøvd til nå. Syns det er best å la vær å "tukla me naturen" :-) Og i tillegg så hater jeg griseriet. Den sengebiten er som oftest tiltak for tiden syns jeg, og enda mer viss jeg må dusje etterpå :-) Jeg har minipiller liggende, men mannen insisterer på gummien, og det er heeeeeelt greit for meg!

Skrevet

Er det noen som bruker energi på å undre seg over andres prevensjonsvalg..?

Haha..Syns det er de som rare, jeg.

Skrevet

smitt og smule: helt enig ang griseriet, men jeg føler d som om at jeg er den eneste som syns d...

er ikke d at d er så mange som bruker energi på mitt valg av prevansjon men er jo flere rundt meg som får barn som lurer på hva jeg bruker, og jeg sier som d er at her er d gummi, når vi har ork til å ha sex da for d er jo ikke akkurat så ofte nå om dagen med en baby på 3mnd:P

og mannen sier heller ikke noe om at han må bruke gummi så da er det veldig ok for meg og:)

Skrevet

Vi brukte kondom 1,5 år før vi begynte prøvingen på første(jeg ville ikke bruke p-piller lengere) og mellom ungene. Vi begge syns det var greit. Nå har jeg hormponspiral, men vet ikke om jeg er helt fornøyd med den enda.

Enig at det er veldig greit å slippe sølet.

Skrevet

Nei, du er ikke rar fordi du bruker kondom. Men hvorfor sier du dette til såpass mange, at du kan komme med setningen "føler at folk ser rart på meg når jeg sier...."? Det synes jeg er litt rart. *Ler*

Skrevet

sier d ikke til så mange da:P hehe men bare opplever at mange synes at d er et teit valg på et vis..og når jeg gikk på skolen så diskuterte man jo massevis og da var det veldig mange som mente at man "spise ikke sjokolade med papiret på" så jeg følte på et vis at jeg var d eneste som syntes kondom var et godt alternativ...jaja..drit i det...måtte bare lufte tankene litt...;) hehe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...