Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2008 #1 Skrevet 29. oktober 2008 Er så lei folk så spør om alt mulig, er nå høygravid å lei hele tilværelsen har ikke så lyst på barnet i det heletatt for tiden.. Så springer alle rundt å spør, gleder du deg da? Hva skal en liksom svare da. Nei! eller?
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2008 #2 Skrevet 29. oktober 2008 Du kan si at akkurat nå er du mest sliten så holder de sikkert tett.
jordbærsjokolade Skrevet 29. oktober 2008 #3 Skrevet 29. oktober 2008 De spør nok fordi de lurer, fordi de bryr seg og fordi det er naturlig å spørre om hvordan en har det (feks) når man møter noen som er gravid. Sånn er det jo bare, ikke alle som vet hvor tungt det er å være gravid og hvor lei en kan bli. Prøv å tenke at de spør fordi de bryr seg, også kan du svare at akkurat nå er jeg mest sliten og lei
VenterAdrian Skrevet 29. oktober 2008 #4 Skrevet 29. oktober 2008 godt å høre at noen føler det slik som jeg... gikk lenge å følte meg skikkelig dårlig,med tanke på at jeg ikke syntes svangerskapet var særlig "koooos" som alle menste..og ikke gledet jeg meg særlig..så bare for meg alle utfordringene.. det kan nok rett og slett hende det er svangerskaps-depresjon du har. Snakk med legen/jordmoer du...(helst jordmor,de er ekspertene på svangerskap og det som følger med) men heldigvis endret det seg med tiden da...men har mine dager enda jeg... Ønsker deg uansett lykke til jeg!!!
Pappalille Skrevet 29. oktober 2008 #5 Skrevet 29. oktober 2008 Svar "nei, ikke egentlig" om ikke annet så for å se ansiktet på den som spør ^^ *hynf*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå