Gå til innhold

Hei.. lurer på en ting :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg og sambo har en datter på 2 år fra før, ble gravid på pillen så det var ikke planlagt. men nå kjenner eg at eg er veldig klar for nr 2, men det er ikke han. eg har ikke gått på noen prevansjon siden eg ble gravid sist, vi har mye kondomer men han gidder aldri ta de på.. hehe. så han vet jo at sjangsen er der for at vi ska bli gravide igjen. men han pleier å hoppe av rett før det går for han.

hvor stor er egentlig sjangsen for å bli gravid når han gjør det? vist vi har sex veldig nærmt EL.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjenner ikke til sjansen annet enn at "hoppe av i svingen" metoden er for usikker til å kalles prevansjon. De fleste men slepper ut noen svømmere før det går for mannen, og du vet, en er alt som trengs.

Likevel, snakk med han. Hadde ikke vært noe hyggelig om han følte seg "lurt"

Skrevet

er ikke ute etter å lure han. men han vet jo veldig godt at eg ikke bruker p piller eller noen form for prevansjon, så vist han absolutt ikke ville ha fler så burde vel han vært flittigere til å ta på kondom vel? han vet veldig godt risken i å ikke bruke det..

eg kan ikke bruke noen form for hormon prevansjon for eg blir så dårlig og kroppen min ble helt fucka opp sist gang :S

er vel hans ansvar også vist han absolutt ikke vil ha fler?

Skrevet

Var ikke meningen å virke formanende. Og jo, det er også hans ansvar dersom han ikke vil ha flere.

Skrevet

sjangsen er jo der:p hoho..

Skrevet

ja det er det eg sier også.. sjangsen er jo der. hehe.

men det skal vel MYE til for at det skal klaffe med el å sånn når han ikke går inni?

Skrevet

kan hende vettu ;)

Men hadde nok vært større sjangs om han hadde gått inna ja...... Men tiden vil vise :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...