♥Gravid med nr 3-22.10.10♥ Skrevet 29. oktober 2008 #1 Skrevet 29. oktober 2008 Og jeg er foreløbig kjempefornøyd:) Vil jo så gjerne bruke den nå snart...Gikk rundt med et stort glis i hele går:D Eneste er at jeg er "perfeksjonist" -vil si; er aldri helt fornøyd med ting og sånn som har meg meg selv og mitt å gjøre...finner alltid noe som kunne vært bedre!! Så har bestemt meg for å ikke prøve kjolen før til våren igjen...da det nærmer seg tiden for eventuelle justeringer.. Er det bare meg som er slik eller??
♥Gravid med nr 3-22.10.10♥ Skrevet 29. oktober 2008 Forfatter #3 Skrevet 29. oktober 2008 Har kjøpt brukt!! Men er en Agape:)
ma♥med 2 små jenter♥ Skrevet 29. oktober 2008 #4 Skrevet 29. oktober 2008 Grattis med brudekjole i havn! Ja, jeg kjenner meg igjen når det gjelder perfeksjonisme ifh meg selv...
♥Gravid med nr 3-22.10.10♥ Skrevet 30. oktober 2008 Forfatter #5 Skrevet 30. oktober 2008 Hehe..bra det ikke er bare meg!! Gruer meg litt til dagen nærmer seg, og ting som bordpynting og mat osv skal ordnes...Må nok være med på det meste selv...blir nok ikke bra nok hvis jeg ikke får være med å vise og dirrigere;) Kommer til å være nervevrak på selve dagen, i tilfelle noe skal gå galt..Men må bestemme meg på forhånd om å prøve å ikke bry meg om detaljer som ikke blir som planlagt(men blir nok vanskelig!!)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå