Gå til innhold

Forsikring på tvillingene

Anbefalte innlegg

Skrevet

I disse økonomiske tider, så lurer jeg nå på hva slags forsikring som er best på barn. Noen er svin dyre og noen er billigere. Og så er det dekning for så mye rart. Er det noen gode anbefalinger ?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg har forsikret alle mine 4 barn på If.

Ellers vet jeg at posten har gratis forsikring til barnet er 3 år eller noe sånt. Brukte den på min eldste, men byttet over til if da hun ble for gammel for posten og senere bare tok alle barna der siden det er enklest for meg.

men sjekk med posten

Skrevet

Jeg har forsikret alle mine barn via posten - og den varer til de er 18 år. Det er gratis. Det eneste man må gjøre er å få barnetrygden direkte inn på den kontoen.

I tillegg har jeg de forsikret hos Storebrand - tror det koster en 100 kr. i mnd. pr. barn.

Skrevet

Posten høres jo bra ut, men siden du har forsikret dem hos storebrand så må det vel være mangler hos posten som ikke stoebrand har. Hva er det ?

Skrevet

Vi har kjøpt barneforsikring i Vesta, de er i utgangspunktet litt dyre, men vi har en meget god forsikring med gode vilkår. Samboer jobber innen forsikring så jeg går ut i fra at vi har den beste vi kan få.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...