Masaili <3 Skrevet 29. oktober 2008 #1 Skrevet 29. oktober 2008 Skriver oppgave, der teksten er som følger: Du arbeider som planlegger i et privat konsulentfirma. Firmaet blir kontaktet av grunneierne på xxxxx (området der skisenteret er lokalisert i denne kommunen), men spørsmål om utarbeiding av plangrunnlag for hyttefelt i tilknytting skisenteret. Det er 4 grunneiere som tilsammen vil legge ut 20 hyttetomter. Du får ansvaret for planprosessen. Vis hvordan du vil legge opp planarbeidet. I svaret ditt må du: - Si noe om hvilken type planlegging dette er - Drøfte hva slags teoretisk grunnlag du mener planarbeidet skal ha - Vise hvordan du vil organisere planprosessen Vi skal skrive 1500 ord, og har innlevering på fredag.... Jeg SLITER max!!!! Noen som har noen synspunkter å komme med?
gifteklar gravid og kvalm Skrevet 29. oktober 2008 #3 Skrevet 29. oktober 2008 jeg kan ingenting om sånt men vil tro du må ha med litt om plan og bygningsloven. kommuneplanens arealdel og bestemmelser for dette området. hva det er regulert til osv?!
Masaili <3 Skrevet 29. oktober 2008 Forfatter #4 Skrevet 29. oktober 2008 Joda, er både PBL, kommuneplanen og reguleringsplanen. Området er per i dag regulert til hytteområde og skisenter, så den biten er grei... Men sliter litt med resten! *sukk* Hjelper vel ikke at jeg er utrolig demotivert i dag heller....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå