Gå til innhold

noen som ikke har mistet selvom rosa utflod??? er 6+3

Anbefalte innlegg

Skrevet

han sier de er for tidlig å se om jeg mister, men fikk se babyen på innvendig ul...

han trodde han så noe i enden av de lille, men kunne ikke si noe sikkert....

skal tilbake neste uke å se om de er noen baby der, evt om hjertet slår!! er 6+3 i dag

litt urolig, men glad får å sett babyen den var 8 mm lang og 4 mm høy :)

hadde rosa utflod bare engang, gyno sa de var lite, lite blod....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde også en liten blødning i begynnelsen, var vel ca like langt på vei som deg da, og han ligger ennå inne i der og koser seg i varmen, er nå 31 uker snart ( til fredag ) Så får håpe du får finne ut av dette så fort som mulig da, ikke noe gøy og ikke vite :(

Skrevet

Hadde en liten blødning jeg også husker jeg!

Får håpe det ordner seg=)

Lykke til!

Skrevet

oki takk de er godt å høre.... jeg friket jo helt ut gyno sa de ikke var uvanlig men han kunne ikke si eller love noe har ikke noe særlig vondt eller noe sånn... var frykelig dorlig i magen... diare ekkelt men sånn skjer.... hatt litt forstoppelse.. så da jeg fikk vondt ble jeg redd men etter vært på toalettet vet jeg hvorfor jeg hadde vondt hvertfall så er bare de lille rosa utenom de ikke noe som tyder på feil :)

men tusen tusen takk for svaret :):):)

Skrevet

Jeg hadde små blødninger i utfloden, litt til og fra de første 12 ukene. Det var aldri mye, bare når jeg tørket meg etter do-besøk liksom. Og det var både friskt og gammlet mørkt blod. Nå er jeg 32 uker på vei. Vet ikke hvorfor jeg hadde blødningene mine, men var antagelig pga mer skjøre slimhinner under graviditeten. Hadde forøvrig masse utflod i starten også. Lykke til, håper det går like bra med deg!

Skrevet

oki de er bra godt å høre de er flere, håper virkelig de ordner seg...

at de er grunnløse blødninger.....

Skrevet

Jeg hadde en liten blødning akkurat da jeg skulle hatt mensen i to av svangerskapene mine, i det aller første hadde jeg en liten blødning i uke 8. Det ene svangerskapet endte i en sen MA i uke 19, men det hadde ikke noe med blødningen å gjøre siden akkurat det samme skjedde denne gang og nå er jeg snart 37 uker:-)

Lykke til, det trenger ikke bety noenting!!

Skrevet

mhm.... ja bra de da... fikk se babyen men håper den er der neste uke å at den har blitt større!!!

Skrevet

Jeg har hatt små blødninger i nesten hele svangerskapet, er nå 32+4 og lille gutt har det helt fint!:)

Så det trenger ikke være noe gale selv om du har blødninger, for noen er det normalt.

Jeg var også veldig bekymret og fikk tidlig UL i uke 14, men tror det er mulig å få UL tidligere enn det også. :)

Lykke til, håper alt ordner seg!:)

Skrevet

Jeg hadde en liten blødning i uke 8, men lillegutt har det supert i magen enda. Er nå 33+5. Masse lykke til!

Skrevet

åh de hjelper å høre takk :)

Skrevet

Jeg hadde en blødning i uke 7. Fikk streng beskjed om å holde meg i senga i 14 dager uten å anstrenge meg da det var en veskesamling i livmoren som truet babyen.

For første gang i mitt liv har jeg holdt meg i ro i 14 dager i strekk og resultatet blir ei lita jente i løpet av to uker :D

Skrevet

åh gyno sa jeg skulle leve som vanlig bare ikke overannstrenge meg.. burde jeg sykemelde meg i stedet??

Skrevet

jeg er 31 fullgåtte uker idag... har en meget vilter jente i magen. Tross blødninger frem til uke 18 :)

Skrevet

Jeg var hos overlegen på sykehuset her når jeg fikk blødningen, så han sjekket veldig nøye hvor blødningen kom fra.

Jeg vet at dersom jeg blir gravid igjen, og blør så kommer jeg til å holde meg i ro nok en gang. Jeg vet ikke hvor mye din gyno har sjekket, men som regel så overser de veskesamlinger i livmoren og avventer det.

Skrevet

åh skummelt!! hm jeg vet ikke helt hva jeg skal gjøre nå hm... faen sa jeg kom på jobb i morgen.. får ta de passe piano og håpe de beste...

Skrevet

jeg hadde litt rosa utflod et par ganger, men mistet ikke :)

Skrevet

jeg var på endel ul pga blødninger og fikk beskjed om at ingenting jeg gjorde kunne hindre en evnt abort. Så lev som normalt.. :)

Slapp av. Er nok ikke noe å bekymre seg for... Blødninger er helt normalt

Er jo masse blodkar rundt livmora. skal ikke mer til enn et skritt i trappa for å begynne å blø:P

Skrevet

tusen takk jenter:):) håper min spire holder seg der til den er ferdig :):)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...