snart3-4-5barnsmor.87 Skrevet 29. oktober 2008 #1 Skrevet 29. oktober 2008 han sier de er for tidlig å se om jeg mister, men fikk se babyen på innvendig ul... han trodde han så noe i enden av de lille, men kunne ikke si noe sikkert.... skal tilbake neste uke å se om de er noen baby der, evt om hjertet slår!! er 6+3 i dag litt urolig, men glad får å sett babyen den var 8 mm lang og 4 mm høy hadde rosa utflod bare engang, gyno sa de var lite, lite blod....
Sol + spire Skrevet 29. oktober 2008 #2 Skrevet 29. oktober 2008 Heisann Jeg har hatt akkurat det du beskriver. Og jeg har en frisk liten krabat i magen min. Er nå 22 uker... Jeg var også på tidlig ul pga småblødninger. Legen sa til meg at så lenge det ikke kommer mye friskt blod eller klumper så er det ganske normalt med litt rosa utflod. Mange som har det, men jeg var like engstelig som deg. Jeg var på UL da jeg var 7+1 og så at hjertet slo da. Ønsker deg lykke til og tenk positive tanker. Det går nok bra for deg også
KR0705 Skrevet 29. oktober 2008 #3 Skrevet 29. oktober 2008 Jeg fikk beskjed om at jeg ikke kunne bli gravid selv, og fikk da tab for å sette igang en blødning før jeg skulle beg på sprøyter. Hadde ingen egg prod) Jeg hadde mensen i nesten 2 uker og blødde masse. 3 uker seinere oppdager de et bankende hjerte på ultralyden. Da var jeg 6 uker på vei. De tab jeg fikk skulle jeg egentlig ikke tatt, men det gikk heldigvis bra. Og jeg har en sunn og frisk baby i magen og er nå 23 uker på vei. Mistet året før. Da begynte det med blødning. Legene sa at alt var bra, men kroppen min var anderledes. Fikk ikke ultralyd da de mente det ikke var noe vits. Men jeg fikk overtalt de til å ta en blodprøve. Etter 4 dager kom resultatet at jeg hadde mistet. Men jeg var på en måte klar over at jeg allerede hadde mistet. Egentlig litt rart, men kroppen var ikke som den var før jeg beg å blø. Men bare med rosa utflod trenger du nok ikke bekymre deg. Ring legen om du er usikker. Forlang at de tar deg seriøst. Og at de sjekker at alt står bra til med deg og babyen.
snart3-4-5barnsmor.87 Skrevet 29. oktober 2008 Forfatter #4 Skrevet 29. oktober 2008 skal tilbake den 5 nov å se om hjertet er synlig da, så lenge de ikke kommer blod i mellomtiden naturligis... er ikke kommet noe mere annet en den ene gangen, så de tilfeldigvis for de kom ikke på papiret bare i do.. så vidt jeg husker.... fikk så panikk at jeg klarer ikke se alt for meg som de var..... men babyen min så ut som noe rundt avlangt dette var innvendig ul så synest ikke de var så bra.... trodde liksom de skulle se ut som et lite dyr liksom sånn som bildene.....
KR0705 Skrevet 29. oktober 2008 #5 Skrevet 29. oktober 2008 jeg blei også skufa når jeg var på invendig ultralyd. Så ikke så tydelige bilder av babyen som jeg hadde håpet. masse lykke til med liten spire i magen Går nok bra skal du se. Jeg også var kjempe bekymra, det er helt normalt.
snart3-4-5barnsmor.87 Skrevet 29. oktober 2008 Forfatter #6 Skrevet 29. oktober 2008 takk... håper alt er bedre neste uke:) nå er de såå mange som har sagt de har vært borti dette at jeg klarer slappe av litt
kropp Skrevet 29. oktober 2008 #7 Skrevet 29. oktober 2008 Jeg har vært på min 3 ul i dag pga blødninger etc og fikk beskjed om at jeg kanskje kom til å blø frem til fødselen, ingen fare en aktiv liten krabat på litt over 13 uker inni magen min og da har det vært mye mer en bare litt rosa på papiret. Skikkelig blødninger og masse brun"gørr" etterpå:-) Begynte i uke 7 og har hatt i uke 12 og hver dag siden sist mandag nå, men alt er bra inni magen:-)
MammaTilSebastian Skrevet 29. oktober 2008 #8 Skrevet 29. oktober 2008 Jeg gikk med småblødninger i 5 dager når jeg var i den niende uke.. Var på tidlig UL i uke 10, og alt stod bra til med lille nurket. Nå er jeg 20 uker på vei Det er ikke uvanlig at en har småblødninger tidlig i svangerskapet!! Tror nok du kan slappe helt av Masse lykke til!!!
snart3-4-5barnsmor.87 Skrevet 29. oktober 2008 Forfatter #9 Skrevet 29. oktober 2008 åh de er godt å høre hjelper virkelig tusen takk
Thessa og Bebbis Skrevet 29. oktober 2008 #10 Skrevet 29. oktober 2008 Hadde også litt mer enn bare rosa på papiret. Men ga seg utover dagen. Også her ser alt bra ut! :-) Da var jeg kanskje 7 uker, nå er jeg i uke 13 :-) Det er nok ingenting, men det er veldig bra at du får ny UL slik at du slipper å bekymre deg, for det er ihvertfall ikke noe godt :-) Lykke til!
snart3-4-5barnsmor.87 Skrevet 29. oktober 2008 Forfatter #11 Skrevet 29. oktober 2008 ja gru gleder meg til 5 nov for å se om den har vokst evt om hjertet slår da
mammatil2 nydelige jenter <3 Skrevet 29. oktober 2008 #12 Skrevet 29. oktober 2008 Jepp, jeg hadde det. I uke 11-.. Gikk så bra så
snart3-4-5barnsmor.87 Skrevet 29. oktober 2008 Forfatter #13 Skrevet 29. oktober 2008 godt å høre de er sååå mange:)
S. Skrevet 30. oktober 2008 #14 Skrevet 30. oktober 2008 Jeg hadde lysebrun utflod 2 ganger, ca. uke 6 og 9. Er nå 14+5, så nurket på UL i uke 12 og alt så veldig bra ut
snart3-4-5barnsmor.87 Skrevet 30. oktober 2008 Forfatter #15 Skrevet 30. oktober 2008 åh så fint godt å høre har en del symptomer ennå så føler de bra ennå liksom:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå