Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal egentlig på kanotur på lørdag, men vet ikke helt om det er noe jeg burde gjøre når jeg er gravid. Noen som har noen formeninger om dette?

Vil ellers bare få si at jeg syns denne siden er helt topp! En kan likssom spør om det meste en lurer på og en får som regel ganske raskt svar- er VELDIG takknemlig for denne siden!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hørtes kaldt, men helt ufarlig ut. Ikke akkurat rafting. :-) I 2. tri er det vel fallskjermhopp, karate etc man skal holde seg unna. Mest fordi man ikke skal få noen strekkskader, for leddbånd etc er litt løse og får du en liten "skade" nå, så kan det hende du må leve med den..

Skrevet

Tror jeg ville dratt på tur hvis jeg var deg...! Er jo ikke noen ekstremsport på linje med fallskjermhopp og sånt så tror ikke du skal bekymre deg. Er vel ikke fare for så voldsomt mye slag eller støt heller...? Ta vanlig forholdsregler så går det sikkert bra :)

Eneste som jeg tenker på som en utfordring er balansen... Min har i alle fall blitt betraktelig dårligere ettersom magen har blitt større... Tyngdepunktet er liksom ikke helt det samme lengre :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...