Elise18.11.08 Skrevet 29. oktober 2008 #1 Skrevet 29. oktober 2008 Er såå lei av å ringe Nav og tror alt ordner seg også GJØR DET IKKE DET? (dette er 3 mnd på rad hvor jeg ringer angående pengene). Har enda ikke fått sykepengene mine for forrige mnd selv om jeg ringte på fredag, og hun sa at det skulle hun ordne med en gang.. Ringte på mandag og tirsdag også for å høre hvor de ble av da hun sa at hun ikke skjønte hva som hadde skjedd men at de NÅ skulle være på vei! Så jeg ringte nå igjen og hun sa igjen at de skulle være på vei, men får dem nok ikke før på fredag!!!!! (snakket med samme dame hele tiden). Det skal virkelig ikke være mulig å ta en HEL uke på overtid for å få lønna si vel??!! Blir så sinna at jeg gråter (hormoner, hormoner. hormoner)... Det var dagens klagebrev!
Elise18.11.08 Skrevet 29. oktober 2008 Forfatter #2 Skrevet 29. oktober 2008 hmmm.. bare meg som ville klage i dag ser det ut som!? Ble litt bedre humør av å få skrevet det ut ihvertfall;)
my babyboy - Har født!!! :) Skrevet 29. oktober 2008 #3 Skrevet 29. oktober 2008 tro meg, du er ikke den eneste som setter deg ned og gråter pga nav. venter enda på lønna mi som jeg skulle ha hatt for snart 3 mnd siden!!!!!! De har klart og rote bort skatte og inntekts opplysningene mine 2 ganger, så forrige uke var jeg innom Nav kontoret selv med disse papirene. og når jeg ringte på tirsdag for og høre om alt var i orden nå så påstod de at de fortsatt maglet skatte og inntekts papirene! er det MULIG???? Er så sliten av alt nå, og vil bare at alt skal være i orden. går i permisjon fom 3/11, men skal ha keisersnitt neste uke og vil at alle regninger og alt skal være betalt da. jeg blir jo på sykehuset noen dager, så vil ikke komme hjem til masse regning styr!!! Ringte igjen i dag, og snakket med de som har med utbetalingen. og hun mente at de bare var trege med og registrere papirene. Tror ikke de skjønner alvoret i det!! Men ringer på nytt igjen i morgen jeg... om jeg så må sitte sånn hver dag frem til jeg får det. Håper alt ordner seg for deg, og at du slipper og mase med pengene igjennom hele permisjonen din!
Gulljnta Skrevet 29. oktober 2008 #4 Skrevet 29. oktober 2008 Huff skjønner dere så godt!!! Tror ikke det finnes noe som går så tregt som nav...... Nettopp sittet i tlf med dem og må ringe igjen i morgen, blir en dyr telefonregning ja!!
*Jesamine*-84 Skrevet 29. oktober 2008 #5 Skrevet 29. oktober 2008 fy søren, det er irriterende at de er så rotete og trege. Har akkkurat de samme problemene.Tror de at regninger og huslån bare kan vente?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå