Gå til innhold

Ny og forvirret ( mest glad)


Birka

Anbefalte innlegg

Hei!

 

Jeg er helt fersk her! Tok test i dag ( nå nettopp ) og den viste gravid, etter å ha prøvd ett år. Dette er mitt første svangerskap og jeg er forvirret og veldig glad! Vet ikke helt hva jeg skal ta meg til nå:)

Termin 12 juli iflg terminkalkulator.

Så nå har jeg også meldt min ankomst til dette forumet (endelig). Håper på mange nett-venner i samme båt!

Gratulerer til alle oss!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gratulerer med graviditeten:)

Jeg hadde siste mens 2.okt, venter spent på om tr dukker opp. Når ventet du mensen denne mnd, og når iforhold til den testet du?? Om jeg er gravid nå, så har jeg også termin 12.juli. Testet på mandag, men den var neg, var for tidlig tror jeg.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei og takk for svar og gratulasjon!

Jeg hadde siste mens 3. okt og har 25 dagers syklus ( det er kanskje en kortere syklus enn vanlig, -vet ikke helt). En dag over tiden med andre ord. Så jeg håper jo alt er vel. Testen skal jo være 99% sikker så jeg håper det stemmer...

 

Jeg ønsker deg lykke til og krysser fingrene for deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grattis!!

 

Jeg har termin 12/13.juli...litt usikker. Så positivt overraska du må ha blitt som har prøvd ett helt år! Dette var fjerde forsøket vårt og jeg begynte å bli engstelig. Hadde faktisk bestilt time til typen for at han skulle sjekke sædkvaliteten sin men så poff! fantastisk...håpe bare alt går bra noda...e jo veldig tidlig enda :) Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk for det og gratulerer til deg også!

Vi hadde faktisk også nesten gitt opp og fått papirer til utredning av sædkvalitet. Og da skjedde det. Nesten litt rart.

 

Joda, - det er tidlig enda, men vi får holde sammen og håpe på det beste:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det skjer som regel når en ikke forventer det. Va har også prøvd en stund, så ga vi neste opp, da skjedde det. Ble litt kvalm og sliten, men det siste jeg trodde var at jeg var gravid, gikk en uke over tiden før jeg tok en test. Trodde nesten ikke mine egne øyne når jeg så den var positiv:) Gleder oss masse til tiden fremover:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også termin 12.juli:) Tok test i går som ganske uventet var positiv. Ble først litt bekymra pga vår økonomi for tiden, men vi skal nok løse dette her. Vi 2 barn fra før, en gutt på 6 år og ei jente på 3 år. Jeg er fra trøndelag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...