JenteBeibi.04.02.09<3 Skrevet 29. oktober 2008 #1 Skrevet 29. oktober 2008 En gul syre kommer ut av brystene min. Har hatt det en stund. Er det råmelk? er ikke råmelk hvitt/gjennomsiktig?
snafselafsen <3fødeklar<3 Skrevet 29. oktober 2008 #2 Skrevet 29. oktober 2008 Jepp, det er råmelk;) Melken blir hvit når du ammer barnet...
JenteBeibi.04.02.09<3 Skrevet 29. oktober 2008 Forfatter #3 Skrevet 29. oktober 2008 uki:) takk for svar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå