*Novembermor*Sebastian<3 Skrevet 29. oktober 2008 #1 Skrevet 29. oktober 2008 Er det flere fra tbg området her,som er fødeklare? Hadde vært koselig å blitt kjent med noen som skal føde i samme omfang! hehe. Selv har jeg termin 22 November.
Qvinde Skrevet 29. oktober 2008 #2 Skrevet 29. oktober 2008 Hei! Jeg bor på Nøtterøy, men er nok ikke helt fødeklar enda. Jeg har ikke bodd her så lenge så jeg kjenner jo ingen i området. Samboeren min er herfra så han har noen bekjente, også jobber han også, men jeg som bare er hjemme får jo ikke noe sosialt liv utenfor heimen. For øvrig har jeg mange bekjente nord i landet som både har barn, og som venter barn, men det blir jo ingen mulighet for trilleturer og slikt med de... Så sign me up! Hvis du ikke synes terminen min er for langt unna din da (11. jan.). Hadde vært gøy å bli kjent med noen i alle fall:)
Lille_Sebastian :D Skrevet 29. oktober 2008 #3 Skrevet 29. oktober 2008 Jeg er fra skoppum, men er ennå ikke fødeklar, har termin 4 januar..
Jente, gutt + gutt i magen Skrevet 29. oktober 2008 #4 Skrevet 29. oktober 2008 Jeg er fra Tønsberg, og føler meg veldig fødeklar nå! :-) Jeg har termin 14.november, så bare 16 dager igjen. Min første fødsel var prematur, så har ikke noen erfaring med å gå til termin. Krysser fingrer for at lille prinsen min vil komme ut før termin, så jeg slipper å gå over. :-)
Line m 3 Skrevet 29. oktober 2008 #5 Skrevet 29. oktober 2008 Jeg bor i Horten. Har termin 19 desember, så er +/- 7 uker til jeg føder. Har ikke bodd her særlig lenge (fra hedmark), men samboer er herfra
mamma *3 FØDEKLAR Skrevet 29. oktober 2008 #6 Skrevet 29. oktober 2008 Hei på deg:o)) Jeg er fra Horten, ikke helt Tønsberg, men ikke langt unna. Er ikke helt fødeklar ennå, har 36 dager igjen. Har to nydelige prinsesser og venter nå en liten prins 3. desember:o)) Vi gleder oss masse, var ikke helt planlagt, men en veldig hyggelig overraskelse.
Endelig-mamma Skrevet 29. oktober 2008 #7 Skrevet 29. oktober 2008 Jeg bor i Tønsberg og er så klar som det kan bli Har termin 15. november, men kan bli satt i gang allerede 11 om ikke snerket kommer frivillig før Min første
*Novembermor*Sebastian<3 Skrevet 29. oktober 2008 Forfatter #8 Skrevet 29. oktober 2008 Så koselig med så mange svar:) Vi har jo en fin tråd her nå da,til å bli litt kjent:) Hva er alderen deres? Selv er jeg 22 så blir en relativt ung mamma:D
Qvinde Skrevet 29. oktober 2008 #9 Skrevet 29. oktober 2008 Kjempeflott initiativ med denne tråden! Jeg er 20 år, og venter nr. 1. Jeg skrev mer lenger oppe her:)
*Novembermor*Sebastian<3 Skrevet 29. oktober 2008 Forfatter #10 Skrevet 29. oktober 2008 Så morro:D Jevngamle vi da;) Skal du ha jente eller gutt?
Qvinde Skrevet 29. oktober 2008 #11 Skrevet 29. oktober 2008 Jeg skal ha en liten gutt:) Gleder meg stort! Hva venter du?
*Novembermor*Sebastian<3 Skrevet 29. oktober 2008 Forfatter #12 Skrevet 29. oktober 2008 Gutt her også Gleder meg som bare det:) Sebastian skal han hete!!
Qvinde Skrevet 29. oktober 2008 #13 Skrevet 29. oktober 2008 Å, ja det er et veldig fint navn:) Samboeren min jobber i barnehage og har veldig sansen for en liten pjokk der som heter det:) Vi har vel sånn omtrent bestemt oss for navn, men vi vil vente til vi ser han før vi bestemmer oss helt.. Hvor i Tønsberg bor du? Jeg er ikke så godt kjent her ennå så kan hende det ikke sier meg noe da:p Jeg bor på foynland i hvertfall:)
*Novembermor*Sebastian<3 Skrevet 29. oktober 2008 Forfatter #14 Skrevet 29. oktober 2008 hehe:) Hvilken bhg jobber han i? Holder til på Gauterød/Tolvsrød jeg!! Trives veldig:)
Qvinde Skrevet 29. oktober 2008 #15 Skrevet 29. oktober 2008 Han har ikke fast jobb enda, så han jobber litt i noen forskjellige, men får kanskje fast i foynland barnehage:) Kjenner du noen andre gravide i området da? Kjenner jeg må ordne meg litt mat nå jeg, så slår av her og svarer muligens ikke før i morgen:p
*Novembermor*Sebastian<3 Skrevet 29. oktober 2008 Forfatter #16 Skrevet 29. oktober 2008 Aha:) Nei kjenner ikke så mange egentlig. Har en bekjent som går gravid nå da,men hadde vært hyggelig å blitt kjent med enda flere. Vi snakkes:D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå