Gå til innhold

GOd fødemusikk

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har gode ideer til musikk som passer bra til en fødsel?

Skjønner at det har mye med musikksmak å gjør, men jeg kan egentlig høre på hva som helst fra Bjørn Eidsvåg til Turboneger.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Finn dine favorittsanger, og lag deg en miks?

:)

Lykke til!

Skrevet

Tenker du på sykehuset eller hjemme? Jeg må si at jeg tenkte på lys og musikk gang nr 1 - men ordnet det aldri og ble ikke aktuelt. Denne gangen tenker jeg ikke på det en gang... jeg hadde nok med det som skjedde når det skjedde... :)

Men tenker du rolig for avslapning, eller raskere musikk for energi?

Jeg er veldig glad i Kings of Convenience...

Skrevet

Tenker på under fødselen!

Tror kanskje det kan være greit med to cder, en med avslapning og en med litt fart i!

Skal sjekke opp Kings of Convenience :-)

Skrevet

Musikk? Hmm har det stått på metal på full spiker under min første fødsel har jeg nok ikke fått med meg noenting lell, kanskje bedre mens man er hjemme å venter på å dra til sykehuset.

Skrevet

Ah, fikk høre de hadde cd-spillere på føderommene, og det skulle være bra å ta med noe avslappende musikk :) så jeg tar også gjerne imot forslag!

Skrevet

Jeg ville valgt musikk som jeg har et forhold til og har hørt på gjennom svangerskapet, selv om - som jeg skrev over - ikke kommer til å ofre det en tanke i forhold til denne fødselen. Hjemme kan jeg sikkert høre på noe - om jeg føler for det, men når du kommer til fødsel med bare et-par minutter mellom rier, så gjetter jeg at det ikke er så mange som tenker på hvilken musikk de vil ha i bakgrunnen... Men - det skader jo ikke å ha med en cd.

Skrevet

Nå var det ikke for å nyte musikken da :P

Neppe det jeg tenker på der og da, men det skal være bra som en del av avspenningsteknikken. Og det er jo viktig å prøve å slappe litt av.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...