Rosie the riveter Skrevet 29. oktober 2008 #1 Skrevet 29. oktober 2008 Har tenkt å kjøpe meg et par sånne, og var inne på barnetrend og alexi for å se. Men de er jo så himla dyre! 239 kroner for 1... Dere som har bestillt der, er de verdt det? Så inne på lotusbarn også, der koste de halvparten, men de var utsolgt desverre. Har sjekka både ellos, hm og la redoute oxo, men de hadde ikke.
Gjest Skrevet 29. oktober 2008 #2 Skrevet 29. oktober 2008 Kjøp heller billige singletter på hm, lindex el og klipp av stroppene Jeg har kjøpt noen til 39 kr stk og de har funket helt fint gjennom hele graviditeten.
Rosie the riveter Skrevet 29. oktober 2008 Forfatter #3 Skrevet 29. oktober 2008 hmmm...kansje det...? Men, ruller de ikke bare nedover om man klipper rett av? Sånn at det blir liggende som en pølse over magen liksom?
fjollefrua Skrevet 29. oktober 2008 #4 Skrevet 29. oktober 2008 jeg kjøpte på barnetrend. jeg var kjempefornøyd fordi den var veldig stram og kompakt... brukte den lenge etter graviditeten også siden den liksom "strammer" opp litt... hehe. Men jeg kjøpte også noe som het huggalugs et sted, og de var bare tynne stoffbiter. de hadde jeg ikke kjøpt igjen for å si det sånn... Men de på barnetrend som sagt er kjempefine. tykke og gode på kalde mager også
Rosie the riveter Skrevet 29. oktober 2008 Forfatter #5 Skrevet 29. oktober 2008 Ja, jeg har jo hørt mye bra om de. Nå er er ikke jeg av de tynneste er heller da, så jeg er redd for at det ikke støtter nok opp hvis jeg skal bruke vanlige singleter... Hmmm fått noe å tenke på nå :-)
Gjest Skrevet 29. oktober 2008 #6 Skrevet 29. oktober 2008 Neida, jeg bretter de dobbelt og har de bare nederst på magen Om det funker like bra vet jeg ikke, men det har funket for meg hvertfall Syntes 300 kr var for mye penger å betale for et lite tøybelte..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå