Gå til innhold

April: Mammaen til Lillegutt!!


ApriIbaby

Anbefalte innlegg

Hvordan går det med deg? Lenge siden jeg har sett deg her inne. Håper alt går bra med deg og graviditeten. Skriv noen nord om hvordan du har det om du er innom her da!?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Fortsetter under...

Hei du:)

 

Ser på datoen din at det er en stund siden jeg var her ja. Har vært fryktelig dårlig dette svangerskapet (hadde null kvalme og oppkast sist)men nå har det roet seg litt. nå kaster jeg stort sett bare opp på morgenen og 3-4 kvelder i uka. Er aktivt sykemeldt, så er på jobb når jeg ikke spyr;) Er i uke 15 nå, så da skal vel denne kvalmen gi seg har jeg hørt noe om. Men jeg kan ikke klage, jeg er gravid og kunne ikke vært lykkeligere:) (bare veldig snodig hvor forskjellig samme kropp reagerer på samme hormon)

 

Du da? Når er din termin igjen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. Jeg er trolig også i uke 15 - eller fullgåtte 15 uker i dag tror jeg (eller tror gynekologen) Skal til ordinær ultralyd neste fredag så det blir spennende.

Jeg har også vært mye dårligere denne gangen enn sist. Da spratt ( spratt og spratt med 34 kg+ på slutten....) jeg rundt i form som bare det. Nå har jeg vært sykmeldt i 6 uker pgs kvalme og oppkast jeg og. Skal begynne 50% igjen i morgen. Føler at formen er bedre nå så skal nok g å bra.

 

Hvilken dato har du termin?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Foreløpig 11.mai:) Hadde termin før ordinær ul med mini den 10.mai, så spørs om det ikke blir to dette bursdager her i huset..Skal på ordinær ul 10.des. Gleder oss:)

 

Når har du estimert termin? du får fortelle hvordan det gikk på ul da. Vil dere vite kjønnet forresten?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen. da er vi nok nærere hverandre ( i termin) enn vi først trodde.

Jordmor har regnet min til 24.4, men det er bare hypotetisk for hun har ikke noe å regne fra :-)

På tidlig ultralyd mente gynekologen 4.5 +/- 3 dager, så det blir jo spennende å se på den ordinære ultralyden. Vi vil gjerne vite kjønnet denne gangen. Gleder meg veldig til å få vite.

Hvordan er magen din? Magen min har vokst noe helt sinnsykt siste uken. Fra ikke noe annet enn vanlig feit kvapsemage ttil 6-7 mnd gravid...Hjelp hvordan skal dette ende??!?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...