Amy - I love whales Skrevet 29. oktober 2008 #1 Skrevet 29. oktober 2008 Idag våknet vi opp til snø så da er det vel på tide å kjøpe nye vintersko. Siden slike sko er dyre vil vi helst ikke gjøre et bomkjøp, så gode og dårlige erfaringer taes imot med takk
Mamma78 til to herlige små:) Skrevet 29. oktober 2008 #2 Skrevet 29. oktober 2008 Har bare gode erfaringer med Ponny SympaTex, er ikke de dyreste heller. God passform, slitesterke, varme og vanntette.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå