Gå til innhold

Funker det med sit ups??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har fått høre både og. Noen mener at sit ups bare er tull og andre mener motsatt.... Noen her som har peiling?? Og hvor mange burde man ta daglig for å få noen virkning?

Er lei det løse mageskinnet mitt :-p

Videoannonse
Annonse
Gjest Sauen ruger for harde livet
Skrevet

Det hjelper for å styrke magemusklene ja, men det hjelper ikke hvis det er fett utenpå, da må du trene kondisjon eller noe som gir fettforbrenning. Magen kan faktisk se større ut hvis du bare tar situps, fordi du får store muskler pluss bilringer uttapå...=p hehe...

Skrevet

oi det hørtes ikke bra ut...he he. Men tror ikke jeg har så mye fett faktisk, er mest at magen er litt løs i skinnet etter svangerskapet...

Skrevet

planken og side planke er en bra øvelse å gjøre hjemme hver dag. og er egentlig kanske morsom, for man kan konkurrere med seg selv for hver gang.... blir sterk i ryggen også av den :-)

Skrevet

Planken? det har jeg ikke hørt om før? Hvordan gjør man det?

Skrevet

trodde økt muskelmasse ga økt fettforbrenning jeg.. De fleste vil vel trenge kondisjonstrening i tillegg, men man trenger styrketrening også :)

Skrevet

Planken: Legg deg flatt på gulvet på magen, heis deg opp på tær og albuer, og stå så lenge som du klarer. Pass på at ryggen og hele kroppen er strak. Veldig bra øvelse - og utrolig tungt... Sideplanken: samme som over, fra planken vipp deg opp på høyre albu og høyre tå, slik at du nå ser bortover gulvet og ikke ned i det. Gjenta på andre siden.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...