KR0705 Skrevet 29. oktober 2008 #1 Skrevet 29. oktober 2008 Hei. Noen som har opplevd å bli kvalme og kaste opp så seint i svangerskapet? Våknet i dag og måtte løpe til do for å kaste opp. Kasta opp mange ganger i dag. Æsj. Jeg slutta å kaste opp i uke 13 og ikke vært plaga med kvalme siden da. Noen andre???
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 29. oktober 2008 #2 Skrevet 29. oktober 2008 Slutta å være konstant kvalm for 3-5 uker siden, men på kveldene nå (uke 23 i dag) får jeg fortsatt kvalmerier og må kaste opp, helt uforvarende... Blærk!
Mamman til Mia Camilia Skrevet 29. oktober 2008 #3 Skrevet 29. oktober 2008 Jeg er 20+3, å spyr enda som jeg har gjort fra første stund.
KR0705 Skrevet 29. oktober 2008 Forfatter #4 Skrevet 29. oktober 2008 Ja men jeg har vært så bra. Vært kvalm og kasta opp når jeg har vært veldig sliten på kveldene, men det sa legen at det var normalt. Men ikke kaste opp fra morran og utover formidagen. Har spist litt nå og foreløbig så har det gått bra. Kvalm fortsatt men.... Har ikke vært sånn siden uke 13. Da jeg prata med jordmor mente hu at jeg kanskje hadde fått en mage infeksjon, men kan ikke skjønne det heller... Får ta tida til hjelp å se. Skulle ringe igjen i morra hvis ikke det ga seg.
Ceci med snuppe Skrevet 30. oktober 2008 #5 Skrevet 30. oktober 2008 Det har ikke gitt seg for meg i det hele tatt, men heldigvis har legen gitt meg afipran, så så lenge jeg tar det går det bra (23 uker i dag)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå