Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2008 #1 Skrevet 29. oktober 2008 Har ingen jobb å gå tilbake til etter endt permisjon og har heller ikke tenkt til å jobbe fullt da. Planen er å finne en deltidsjobb. Men dersom jeg ikke finner en slik jobb, vil jeg da ha rett på trygd? Eller må man ta jobb av alle typer (heltid) for å ha rett på dette? Og ja, jeg vet at jeg kan lete på nav sine sider, men det er så utrolig mye lettere å spørre her!
Meesah og HattiFnattene♡ Skrevet 29. oktober 2008 #2 Skrevet 29. oktober 2008 du har to måneders karantene hvis du sier opp jobben. Uansett
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2008 #3 Skrevet 29. oktober 2008 Jeg sier ikke opp jobben, men har et engasjement som går ut mens jeg er i permisjon.... HI
Meesah og HattiFnattene♡ Skrevet 29. oktober 2008 #4 Skrevet 29. oktober 2008 da regner jeg med at du får penger, forutsatt at du står som arbeidssøker..er du i perm, tar nav over utbet tror jeg. men ring og sjekk
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2008 #5 Skrevet 29. oktober 2008 Må nok gjøre det.. Er en stund til det er aktuelt uansett!
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2008 #6 Skrevet 29. oktober 2008 Du vil få a-trygd. Regnes ut basert på det du har nå.. Men du kan ikke takke nei til kurs, ulike tiltak el. jobb du får "tilbud" om fra NAV. Du vil da miste støtten. Har til og med hørt om de som har mistet støtten fordi de ikke ville flytte maaange mil fra familie og bli helgependlere. (hjemme kun i helgene)
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2008 #7 Skrevet 29. oktober 2008 Jøss, det høres jo flott ut. Har ikke helt tenkt tanken på at det er et alternativ, har bare belaget meg på at vi må leve på sparepengene våre inntil videre. HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå