Herkules Skrevet 29. oktober 2008 #1 Skrevet 29. oktober 2008 Jeg må nesten le. Greit å ha perm akkurat nå! Jeg jobber i Oslo og bor utenfor så jeg tror jeg ikke hadde kommet meg på jobb i dag om jeg skulle vært der. Jeg brukte 1 time nesten til barnehagen som er 5 min unna med bil Jeg elsker snø og syns det er fasinerende med litt kaos, men all sympati til dem som blir rammet Og en stor FY til de idiotene som tror de kan kjøre på sommerdekk på dette føret:) Uansett Da blir det vinterbaby på meg:) Jeg definerer det som vinter når snøen kommer slik:) ha en fin dag i snøværet
flypapir Skrevet 29. oktober 2008 #2 Skrevet 29. oktober 2008 Hehe, er så komisk hvordan snøen kommer som en stor overraskelse på mange hvert eneste år! Jeg synes det er UTROLIG godt å tenke på at jeg slipper å kjøre til og fra jobb på glatte veier hele vinteren! Kos deg med vinterværet..
Gjest Skrevet 29. oktober 2008 #3 Skrevet 29. oktober 2008 Ja været her i Oslo er ihvertfall helt utrolig. Kjæresten min leide meg ut på verandaen for å se den første snøen sammen:) Men var nervøs for å slippe han ut for og kjøre til jobb. *klump i halsen*
Herkules Skrevet 29. oktober 2008 Forfatter #4 Skrevet 29. oktober 2008 Ja jeg tenker på mannen min i dag jeg også. Det står alle veier og han kjører varebil fra jobb til jobb så han er litt utsatt. Utrolige mengder som kom på kort tid.
UnaH Skrevet 29. oktober 2008 #5 Skrevet 29. oktober 2008 Jeg er vel en av de som ble tatt litt på senga i morges.... Våknet opp til snøvær, to biler med sommerdekk, to voksne som skulle på jobb, ett barn i barnehage og ett barn på skolen. Gjett om jeg var sur på samboer som ikke hadde klart å fikse vinterdekk på bilene!! Vel, her sitter jeg hjemme. Samboer tok kollektivt på jobb. Jeg har gått med barna på skole og barnehage, som tar ca en halvtime hver vei. Puh, var litt sliten etter det (det kjennes å vasse i snø med 16 kg ekstra på kroppen...). Det tar meg minst en time å ta kollektivt til jobb med gåing til og fra, samt skifte underveis. Det orker jeg bare ikke, særlig nå når halve dagen allerede gått..... Det blir nok ikke noe jobbing på meg idag. Heldigvis er jeg 50% sykemelding, og kan dermed flekse litt i forhold til jobb, men har måtte ringt en del rundt for at ting skal bli ivaretatt i mitt fravær. For et kaos!!! (men må nok innrømme at det er litt selvforskyldt også......)
Gjest Skrevet 29. oktober 2008 #6 Skrevet 29. oktober 2008 Mannen min også kjører i jobben sin (fra oppdrag til oppdrag), liker ikke det nå.. hehe Men de er jo gode sjåfører som har så mye trening:) Vi får trøste oss med det Herkules;)
Herkules Skrevet 29. oktober 2008 Forfatter #7 Skrevet 29. oktober 2008 Ja du får i alle fall trøste deg med at dere ikke er de eneste med sommerdekk- så ikke vær for sint på mannen din:) "fint " du er sm så du kan trikse litt som du sier. Jeg har heller ikke vinterdekk, men naboen (mamma og pappa) har på en bil (flaks for det er leiebil pga at mamma har bilen på verksted etter en påkjørsel) Jeg vurderte å ha gutten min hjemme fra bhg, men jeg trenger faktisk å sove nå (har termin i dag/imorgen) og sover elendig så det beste for alle parter var at han kom seg dit og fikk leke litt- Ikke bare se på TV med mamma. Ja vi får trøste oss med at gutta sikkert takler trafikken og kjøringen kjempefint. Hører det går seg til litt nå.
Lilje74 Skrevet 29. oktober 2008 #8 Skrevet 29. oktober 2008 Ville bare stemme i at det var herlig å se snøen i morges. Vi sprang til vinduene med vesla på armen og nynnende på "tidelibomsangen" mens vi forsøkte å forklare alt det morsomme hun helt sikkert skulle leke i ute barnehagen i dag :-) Moren min hadde sommerdekk (siden pappa bare hadde utsatt å gjøre det i ukesvis) og kunne ikke kjøre meg til legetimen som vi hadde avtale om... Dermed ble det mannen min som måtte ta seg litt fri for å frakte den forkjøla høygravide fra dør til dør... Vi hadde heldigvis helårsdekk på vår ;-) Håper det er like mye julekort ute i morgen :-) Kanskje jeg skal kose meg med å pakke inn kalendergaver mens de andre er i jobb og barnehage...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå