Gulljnta Skrevet 29. oktober 2008 #1 Skrevet 29. oktober 2008 Hvor mye gjør dere av det dere som nærmer dere slutten? Jeg har gjort det meste til nå, utenom vasking, det er sambo sin jobb. Skulle støvsuge igår, men ble kvalm og måtte bare legge meg. Er 10 dager til termin. Føler meg så lat når jeg ikke klarer det. Klarer å vaske\legge sammen klær osv. Bare det å bytte på senga er en hel jobb :S
Krissy78 Skrevet 29. oktober 2008 #2 Skrevet 29. oktober 2008 Da jeg var gravid med nr 1 gjorde jeg ALT de siste ukene. (I håp om å få i gang fødselen... hi-hi) Vasket vegger og tak, støvsugde, vasket vindu og mye annet. Alt var jo mye tyngre, men det er rart hva en klarer. Blir du kvalm og dårlig så ikke gjør det... :-)
Top of the hill Skrevet 29. oktober 2008 #3 Skrevet 29. oktober 2008 Vi pusser opp loftet, så her støvsuger jeg hver dag(nesten)! Men ellers gjør jeg lite og ingenting...vasker litt klær, holder kjøkkenet rent og tørker over badet innimellom! Jeg har litt dårlig samvittighet for at jeg gjør så lite, men det er så utrolig deilig å slappe av i sofaen med musikk, litt lesestoff og en god kopp te :-) Så lenge guttene mine får middag på bordet når de kommer hjem på ettermiddagen så synes jeg ikke de kan klage! Denne tiden er VÅR og vi har LOV til å slappe av! 13 dager til termin her!
Sola mi:) Skrevet 29. oktober 2008 #4 Skrevet 29. oktober 2008 Jeg gjør alt... rydder, støvsuger, vasker, klær etc.. men så har jeg aldri hatt så mye energi i svangerskapet som nå heller da - og etter 25 uker med oppkast er det deilig å endelig gjøre noe. Vasket vinduer og veggene på stua her om dagen også.. men det skal sies at jeg legger meg i ni-ti tiden om kvelden og får rundt 10 timer søvn, så det er ikke fare for ikke å være uthvilt.. hehe har forresten 13 dager til termin .... men man skal selvfølgelig ta formen i betraktning, for som `top of the hill`sier, denne tiden er vår og vi har lov til å slappe av ;D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå