Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2008 #1 Skrevet 29. oktober 2008 Uff blir bare litt irritert her i dag. Har bursdag stor dag og mannen min sa igår at han skulle ta ungene om morran så jeg skulle få sove. (han går hjemme for tiden, men jeg står opp med dem 9 av 10 morrar for er umulig å få han opp av senga.) Når de vokner vekker jeg han, for han bare sover gjennom ellers. Joda så sto han opp tok ungen ut av senga (ligger i baby seng enda.) og deretter gikk han å la seg igjen. Jeg sier fra at han kan ikke la h*n være alene oppe, men da bare grynta han et surt svar og snudde ryggen til meg. Jeg satt meg opp og sa til han, "da må vel jeg stå opp igjen da selv om du lovet meg i går." men fikk bare svar at h*n klarer seg vel alene en times tid, herregud så dum jeg var liksom. Så jeg svarte at nå var det faktisk han som er dum h*n er bare to år og klarer seg ikke selv. Men ble jeg som måtte stå opp, så sur som han var da så vil jeg ikke ha han sammen med unga for da går det utover dem, da kjefter han for ingenting. Mange timer etterpå står han opp, og setter seg rett på datan. Blir sur fordi jeg sier at han må gå i butikken noe han også lovet meg i går. Vi trenger bleier nemmelig. Jeg må mase på han om og om igjen før han kommer og joda han kunne ta med seg elsdte men da måtte jeg kle på for det gadd han ikke. Kake får eg lage selv for det gidder han ikke og pakke skulle jeg ikke forvente for det gadd han ikke å skaffe til meg. (men det visste jeg fra før av.) Ikke har han laget noe med unga til meg heller selv om han har lovet at han skulle ordne noe med dem i flere uker nå. Og i kveld skal han avgårde på noe så da blir jeg hjemme alene med barna. (karnsje like greit.) Vi er inne i en litt dårlig fase og jeg har vurdert skilsmisse en stund, noe han vet og har blitt flinkere til å ta sin del med barna og i huset men idag er det tydeligvis sånn at han har bestemt seg for å være jævelig tror jeg. Kjenner at jeg virkelig ikke gidder mer snart. Greit han sliter litt for tiden men jeg er drit lei av å måtte lide for det. Er så lei at vi snakker om det og han lover bot og bedring også kommer neste dag og det er det samme om igjen.
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2008 #2 Skrevet 29. oktober 2008 Han hørtes virkelig ut som et kupp ja... Gratulerer med dagen hvertfall!!!! Du får skjemme bort deg selv litt i det minste.
Silja FullFres McQueen Skrevet 29. oktober 2008 #3 Skrevet 29. oktober 2008 Herregud for en unge... (Ja, mannen din ja!)
Silja FullFres McQueen Skrevet 29. oktober 2008 #4 Skrevet 29. oktober 2008 Og gratulerer med dagen ja =)
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2008 #5 Skrevet 29. oktober 2008 Gratulerer så mye med dagen! Syns du skal gi deg selv en stor presang og gå ifra den der gnomen av en mann. Er ikke sånn det skal være, og du er tydeligvis ikke fornøyd med tilværeslsen. Syns du skal finne deg en mann som sitter pris på både deg og dine barn, for den mannen finnes der ute! Klem til deg
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2008 #6 Skrevet 29. oktober 2008 tror du må prate mer med mannen din, og si ting åssen det er. Feks, når han ville la ungen være alene oppe en time, si "jaja kan hende mye rart går i do, så går den tett, og "vet ungen hvordan den bruker tv'en?", og klarer ungen og smøre frokost selv? spør han om sånne ting, som kan være litt farlige for toåringen, kanskje det blir en liten tankevekker for gubben =) Gratulerer med dagen!
*Super*Mamman* Skrevet 29. oktober 2008 #7 Skrevet 29. oktober 2008 Huff for en usympatisk og egoistisk mann. Skjønner veldig godt at du blir lei deg ja. Synes det sier litt om følelsene hans når han behandler deg slik. Du fortjener noe mye bedre!!! Håper du får en fin bursdag alikevell:) Ta med ungen din til noen venner, eller forledrene dine, hvis du har dem i nærheten, og kos dere med deilig middag og kake ( finnes mange som kan lages på 1-2-3, eller du kan kjøpe ferdig) Ikke la mannen din være med. Bare la ham sitte alene hjemme å muggne forran dataen!!! Gratulerer spå masse med dagen:) Klem i fra meg og småtrollene mine:)
birrisj05.02.09 Skrevet 29. oktober 2008 #8 Skrevet 29. oktober 2008 Gratulerer så mye med dagen! Synes også du fortjener noe bedre, og jeg ville ALDRI gidda din situasjon! Håper ting ordner seg =)
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2008 #9 Skrevet 29. oktober 2008 Neste gang får du si at du valgte å teste ut teorien hans om å la ungen være alene oppe. Du fulgte selvsagt med i fall barnet skulle få fatt i kniver eller lignende, men bestemte deg for å ikke gripe inn hvis ikke situasjonen var direkte farlig. Søren og, der gikk laptopen din i gulvet og ble ødelagt, kjære. Og mobiltelefonen din ramlet visst i do sammen med barbermaskinen. Huffda. Og så klippet barnet i stykker yndlingsjakka di, det var jo synd!
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2008 #10 Skrevet 29. oktober 2008 Ellers er en fin ting å sette skikkelig irriterende barnemusikk på full guffe, og danse og kose seg med barnet. Så får han ikke sove.
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2008 #11 Skrevet 29. oktober 2008 haha jævla bra! Pelle politibil... så når han kommer opp og ber deg skru ned står du og danser og ler med ungen! hehe... og sier "h*n ville danse! så får du ungen skikkelig gira på og danse og synge.... hehehehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå