Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2008 #1 Skrevet 29. oktober 2008 Er i min 3pp, 4 dg til mensen.. De siste 2 dg har jeg hatt sykt mye luft i magen, promper hele døgnet, er ikke dårlig i magen, helt normal avføring..hva kan dette være???
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2008 #2 Skrevet 29. oktober 2008 Ingen som vet??blir helt gal her...
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2008 #3 Skrevet 29. oktober 2008 Hva har du spist da?? Hvordan magen oppfører seg har jo nesten alltid sammenheng med hva man har puttet i den...
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2008 #4 Skrevet 29. oktober 2008 Jeg vet jo at det kommer mye ann på hva man har spist..men jeg har faktisk spist helt som vanligt, ikke noe som skulle gi meg mere luft/gass i magen.. Har jo hørt at mange får luft og urolig mage i starten av svangerskapet, så siden jeg er ny prøver så var jeg bare spandt på om dette kunne være et symptom.. Hi
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2008 #5 Skrevet 30. oktober 2008 Da jeg nettopp hadde blitt gravid var jeg DEN gasstanken! Jeg visste ikke at jeg var gravid. Jeg fikk mer og mer luft i magen og på kveldene var det helt sinnsykt! Det orkesteret lissom... Det ble så ille at jeg begynte å tenke at her må det jo være noe skikkelig galt. Plutselig kom jeg på at det var sånn i starten av forrige svangerskap også. Dagen etter tok jeg test og den var positiv! Etter det droppet jeg kullsyreholdige drikker og annet man lett får luft i magen av i en periode på noen uker. Resten av svarngerskapet var jeg stort sett kvitt problemet. Så, ja, du kan være gravid
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå