M&K+Påsan <3 Skrevet 29. oktober 2008 #1 Skrevet 29. oktober 2008 Jeg vurderer å kjøpe ny sportsvogn til sønnen min nå. Men så kom jeg til å tenke på at vi vil til sommeren prøve å få en til. Førsteman vil da være rett rundt 3 år om alt går som det skal. Men, kan jeg kjøpe vanlig sportsvogn nå, eller burde jeg vente, å heller kjøpe søskenvogn?
Jentene R&Z Skrevet 29. oktober 2008 #2 Skrevet 29. oktober 2008 Sjekk ut Phil & Teds søskenvogn. Det er en sportsvogn som du kan bruke til enkelvogn og som søskenvogn. Jeg har vogna er kjempefornøyd med den.
M&K+Påsan <3 Skrevet 29. oktober 2008 Forfatter #3 Skrevet 29. oktober 2008 Men vil en gutt på 3 år sitte i vogn ?
Gjest Skrevet 29. oktober 2008 #4 Skrevet 29. oktober 2008 Hva med søskenbrett til å hekte på vogna når lille kommer da? Er nok ikke sikkert eldste trenger vogn da? Vi regner med å selga vogna vår over vinteren, da blir knekten 3 år til sommeren...
M&K+Påsan <3 Skrevet 29. oktober 2008 Forfatter #5 Skrevet 29. oktober 2008 JA var det jeg å tenkte på, får tviler på han vil bruke vogna når nesteman kommer liksom. Men tenkte jeg kunne høre med noen med erfaring
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå