Musemor med tre søte små Skrevet 29. oktober 2008 #1 Skrevet 29. oktober 2008 ..sånn helt plutselig. Vi er overveldet, jøss, kom den nå?? Selv om den var meldt. Folk kasjer med sommerdekk og klager på føret, vi er ikke vant med slikt på østlandet. Rart med det. Det skjer hvert år. At folk ikke husker
Shabby Cheap Chic Skrevet 29. oktober 2008 #2 Skrevet 29. oktober 2008 Haha aom om jeg skulle ha sagt det sjølv. Blir "moro" å se i avisen hvor mange om har sklidd av veien i dag.. Må inn å kikke på nettavisa.. Jeg har ikke skifta dekk på bilen min enda men skal gjøre det før jeg skal ut å kjøre...
Musemor med tre søte små Skrevet 29. oktober 2008 Forfatter #3 Skrevet 29. oktober 2008 Ja ikke sant. Vi bor i Norge, et land langt mot nord. Man bør ikke bli overrasket av litt snø. HVERT ÅR
ApriIbaby Skrevet 29. oktober 2008 #4 Skrevet 29. oktober 2008 Gubben sa det stod 25 biler og trailere på kryss og tverss i bakkene ved Olavsgaard i dag morres. Han koste seg for han la om i går.
Musemor med tre søte små Skrevet 29. oktober 2008 Forfatter #5 Skrevet 29. oktober 2008 På Olavsgaard. Glad jeg er sjuk og ikke skal på jobb idag, så slapp jeg den køen. Kjører selv over Olavsgaard
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå