dumme mamma Skrevet 29. oktober 2008 #1 Skrevet 29. oktober 2008 Her skifter vi på hver sin bil. Jeg fikk nemlig ikke lov av min far å kjøpe bil da jeg var 17 år om jeg ikke lærte å skifte dekk selv. Noe jeg er glad for i dag, for blir man ståendes etter veien etc. er det godt å kunne. Hvem skifter dekk hjemme hos dere?
Gjest Sauen ruger for harde livet Skrevet 29. oktober 2008 #2 Skrevet 29. oktober 2008 Mannen, han har god peiling på bil. Sjelden jeg kjører alene, og skjer det noe når jeg først gjør det får jeg ringe NAF...=P Men jeg skal prøve å lære altså! Helt sant!
~sjiraff~ Skrevet 29. oktober 2008 #3 Skrevet 29. oktober 2008 Ingen av oss. Det er vel verdt 200 kr hos en unggutt ikke så langt unna )
su-su-susa-i-hodet m/rampegutt Skrevet 29. oktober 2008 #4 Skrevet 29. oktober 2008 Det er nok mannen som gjør det, men jeg KAN gjøre det selv =) Er gjerne med og assisterer ;D hehe
*musefis* med 2 store og 2 små Skrevet 29. oktober 2008 #5 Skrevet 29. oktober 2008 Jeg skifter dekkene. )
Gjest Skrevet 29. oktober 2008 #6 Skrevet 29. oktober 2008 Mannen skifter, men jeg vet hvordan det gjøres. Problemet mitt er at jeg er en svekling, så mutterne sitter gjerne så hardt at jeg ikke klarer å løsne dem. Og da kommer man ikke så langt ;-)
SaDa Skrevet 29. oktober 2008 #7 Skrevet 29. oktober 2008 Her kan vi gjøre det begge to, men det er som regel mannen som gjør det.
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 29. oktober 2008 #9 Skrevet 29. oktober 2008 Vi er såpass kjønnsdiskriminerende at gubben gjør det selv om jeg er fullt ut kapabel til det. Han kan skifte innendørs på jobb i varmen og med god lagringsplass oppunder taket, så da ser jeg aldri andre dekk enn de som står på bilen. Akkurat nå hadde jeg ikke orket å skifte selv heller forøvrig med en mage som IKKE akkurat står i samsvar til bare 23 uker graviditet - mer som 38, hehe...
Honningmelon Skrevet 29. oktober 2008 #10 Skrevet 29. oktober 2008 Vi har kjøpt nye dekk, så de gjorde det for oss på bensinstasjonen.
gifteklar gravid og kvalm Skrevet 29. oktober 2008 #12 Skrevet 29. oktober 2008 mannen pleier å gjøre det. men jeg klarer det helt fint jeg også så han har bytta på den ene bilen som har gode dekk å bytte til... den "nye" bilen vi har kjøpt hadde bare med utslitte vinterdekk så vi venter på nye. Han kjører dessverre med sommerdekk idag, men heldigvis veldig gode sommerdekk... de vinterdekkene bilen har hadde vært farligere... nå er det bare slaps igjen her da så bilen har hjulene på asfalt hele veien. håper vi får ordnet dekk i dag til hans bil også.
Mamma78 til to herlige små:) Skrevet 29. oktober 2008 #14 Skrevet 29. oktober 2008 Mannen min skifter på begge bilene, han skiftet dekk i går kveld, og det var jeg veldig glad for i dag:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå