Pappas fultreffer :) Skrevet 29. oktober 2008 #2 Skrevet 29. oktober 2008 Jeg hat ikke gjort det før, men må kanskje idag da gubben er syk...Og jeg gjerne skulle hatt vinterdekk nå altså...
erteposen + 4 Skrevet 29. oktober 2008 #3 Skrevet 29. oktober 2008 Har ikke bil, men kan skifte dekk. Tror den tøffeste dekkskifte dama må være Alva, om jeg ikke husker feil. Høygravid kvinne punkterer- og skifter dekket selv:) Tror det var hun...
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 29. oktober 2008 #4 Skrevet 29. oktober 2008 ja. om sommeren. gidder ikke skifte på høste, for da blir jeg så kald på lankene og det er umulit å sku i muttere med hansker synes jeg.
Mille** Skrevet 29. oktober 2008 #5 Skrevet 29. oktober 2008 Nei, men jeg har gjort det en gang, var tom. gravid med snuppa da. Mannen mente det var helt uforsvarlig at jeg ikke kunne det, hva hvis jeg plutselig punkterte og måtte skifte dekk!?? Noe må da være mannens oppgave!! Hehe.... ;o)
*musefis* med 2 store og 2 små Skrevet 29. oktober 2008 #6 Skrevet 29. oktober 2008 Ja det har jeg gjort de siste 8 årene, bestemte meg for at dersom jeg punkterte en gang skulle jeg ikke være avhenging av andre, hehe... ;o)
♥ Miss Fat ™ ♂ + ♀ Skrevet 29. oktober 2008 #7 Skrevet 29. oktober 2008 Har prøvd, men fikk det ikke til. Å løsne mutterne-- så derfor gjør sambo det
frk Nilsen Skrevet 29. oktober 2008 #9 Skrevet 29. oktober 2008 Hadde jeg hatt bil(og lappen) hadde jeg gjort det. Måtte være med pappa hver vår og høst. Så det kan jeg ;-)
BettyBoob Skrevet 29. oktober 2008 #10 Skrevet 29. oktober 2008 nei, det gjør alltid pappa så vet jeg (og han, hehe) at det blir gjort ordentlig!
___ Skrevet 29. oktober 2008 #11 Skrevet 29. oktober 2008 Jeg skifter som regen selv på privarbilen. Varebilen pleier jeg å overlate til en av de ansatte og lastebilen tar jeg til verksted. Traktoreneskifter jeg dekk på selv som regel, men der må vi være to. De dekkene er svinetunge.
Jenny-penny Skrevet 29. oktober 2008 #12 Skrevet 29. oktober 2008 Nope, har en kompis som driver dekkservice- han skifter dekkene våre og oppbevarer de for oss. KJempe deilig, siden vi ikke har garasje og liten plass til å lagre 8 dekk...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå