mamman t go`gutta Skrevet 29. oktober 2008 #1 Skrevet 29. oktober 2008 Hmmm.. har brutt et av mine prinsipper i dag. Har en ekstra fridag, mens barna er i barnehagen. Kom på jobb, og fikk beskjed om å avspasere i dag..... mange syke barn og mye avspasering til gode. Vurderte sterkt å hente barna i barnehagen, men de skulle på tur i dag, og det har de gledet seg til. Huff...liker ikke å være hjemme uten knuppisene, er jammen meg i barnehagen nok som det er, fire dager i uka. Vell, får hente de tidlig, også kanskje det vanker nystekte boller og kakao....
Pappas fultreffer :) Skrevet 29. oktober 2008 #2 Skrevet 29. oktober 2008 De har nok ikke vondt av å være i barnehagen noen timer, de har det kasnkje kjekkere der enn hjemme hele dagen? Også trenger man jo som forledre litt fri innimellom og da.... Sånn tenker jeg vertfall når jeg er hjemme uten barna. Også kan du jo, som du sier, heller hente tidligere. Trenger ikke ha dårlig samvittighet for det
gifteklar gravid og kvalm Skrevet 29. oktober 2008 #3 Skrevet 29. oktober 2008 jeg er pgså hjemme alene idag mens snuppen er i barenhagen. Jeg skulle egentlig på solen i 2 timer men E6 var stengt så da gikk det dårlig... Snuppa ville gjerne i bhg hun for å leke sammen med de andre i snøen. Jeg pleier å hente henne tidlig for jeg har dårlig samvittighet og liker å ha henne hjemme og gjøre koselig ting sammen når vi har god tid... men hun blir ofte sur fordi hun ikke er klar for å dra hjem fra barnehagen. Er jo der hun har alle barna å leke med og selvom vi gjør koselige ting hjemme vil hun heller være i barnehagen først og så være hjemme senere på dagen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå