Gå til innhold

Vi va oppe 04.40 i dag.... 8 mnd!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen flere som e tidlig oppe?? dette blir bare tidligere å tidligere :-( noen som har råd??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

La babyen ligge og ikke la den stå opp. Trøste etter beste evne når gråten kommer og satse på at den sovner inne overkommelig tid igjen.

Tar du den opp så tror den jo at det er morgen og vil ikke lære noe.

har nettopp væer igjennom det samme med min, og i dag sov vi helt til 07.30. Så lenge har hun aldri sovet før så jeg var helt i sjokk!!!!

Skrevet

Æ tar han aldri opp før klokka e 06... Da kan det liksom vær mårra... =)

Skrevet

Huff, det er tussig altså, når de små våkner så tidlig!

Vi lar han også ligge i sengen en stund, alt før 6 er natta...

Vi bare legger ham ned igjen, gir smokken og legger dyna godt rundt.

Prater ikke noe. Som regel sovner han igjen etter en stund.

Du har kanskje prøvd det, men det er som zitara skriver, de skjønner fort at de får opp når de våkner, og det kan bli en ond sirkel slik at de våkner tidligere og tidligere...

Skrevet

Hehe, du rakk å skrive før meg... Hadde bare fortsatt slik som du gjør jeg da, så snur det nok før eller senere!

Skrevet

Det samme begynte å skje hos oss (også før vi stilte klokka), og vi fikk som tips å gi vann. Vi tar henne ikke opp, og gir henne vann på tåteflaske, og deretter med én gang smokk. Det funker! Hadde ikke trodd det på forhånd. Riktignok tok det én gang 30 minutter før hun sovnet igjen (ingen skriking, men urolig), men da sov hun til gjengjeld 1.5 time ekstra. Dette har vi gjort i en ukes tid nå, og nå ser det ut som hun er over den perioden (håper jeg ihvertfall). Igår sov hun til 6:30, og idag helt til 7:40!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...