Gå til innhold

Noen som har opplevd dette.....gutten min bare sover og sover (ingen feber)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Han er normalt en gutt som står tidlig opp, og er i "gassen" fra første minutt. I morges ville han ikke opp, han sovnet i armene mine. Jeg la han på baderomsgulvet, der sovnet han og. Jeg målte feber (36,5), skiftet bleie og kledde han. Han gløttet ikke på øynene en gang. Storesøster dunket i han, kilte han, snakket med han-men ingen respons. Så litt av og til, før øynene bare gled igjen. Hun var sikker på at han var død stakkars....eller at han holdt på å dø :(

Jeg ringte legevakten, de sa jeg skulle prøve å ta han ut-siden det var så kaldt ute. Jeg gjorde det...for kjørte jenta i barnehagen. Han sov videre-jeg snakket med han, men fikk ingen tilbakemelding. Jeg kjørte opp til legen med han, mens vi snakket med legesekretæren kastet han opp 1 gang. Han sovnet deretter i armene mine igjen. Vi fikk komme inn til legen. Legen regnet med at det var omgangssyken, men hun syntes det var rart at han skulle være såååå slapp. Når vi kom hjem drakk han en del cola, før han igjen sovnet på sofaen. Legen sa jeg skulle ta kontakt hvis han ikke ble bedre, eller at det forveret seg. Skulle være spes obs på stiv nakke, feber og utslett.

Noen som har opplevd dette, og var det da omgangssyken?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

trodde ikke de ble så utslått av influensa.

men han har ikke vært mye våken i natt da,uten at dere har merket det??

stakkars, følg godt med han i dag, og ikke vær redd for å mase på legene.

bedre med en gang for mye,enn en gang for lite.

og følg morsinnstinktet ditt, det er du som kjenne gutten best.

god bedring til gutten din :-))

Skrevet

Han er 2 år...

Å nei, regner ikke med at han har vært mye våken i natt... Å han la seg kl 7 i går og, det samme har han gjort de siste dagene...

Huff ja, litt ekkelt og...i alle fall siden det ikke er noen symptomer på noe :(

Tenkte jeg skulle ringe opp til legen i 11-tiden, høre hva jeg skal gjøre fremover!!

Skrevet

Tuppa blir sånn nesten hver gang hun brygger på noe :-S kjempe ekkelt og ikke minst rart fordi med en gang feberen bryter ut så blir hun litt mer bevisst igjen. En gang i fjor fikk jeg nesten ikke kontakt med henne på en hel dag, jeg bar rundt på henne og nesten ristet i henne uten at hun klarte å våkne :(

Når det er sagt så har både jeg og moren min vært syke nå i det siste og da var vi også sånn. Klarte ikke å våkne :-S

Sov nesten sammenhengende i 48 timer..

Masse god bedring til lillingen din og en klem til mamman :)

Utrolig ekkelt når de er dårlige sånn!

Skrevet

Sånn var min jente forrige uke da ho fikk omgangssyken.. Eller, ho sa ho ville legge seg, var sååå slapp. Jeg fikk kontakt med henne altså, men ho var veldig sliten og slapp i formen.

Skrevet

Godt å høre at andre og har opplevd liknende ting!!

Jeg ringte legen igjen nå. Hun sa at jeg skulle prøve å holde han våken 1 times tid nå....hvis han bare ville sove da og skulle jeg komme opp.

Så nå SITTER han faktisk i stolen sin og SPISER skruechips :) Det var stort framskritt :) Så får håpe det går framover nå! Jammen meg rart dette!

Skrevet

det er jo kjempebra da, håper han kommer seg litt da, og gi han masse å drikke,gjerne med sukker i.

men jeg har hørt at å sove, er mange ganger den beste medisinen for å kommer over influensa.

Skrevet

Hei

Min jente var sånn en dag når hun var litt over ett år. Dvs hun kastet ikke opp, men hun sov en HEL dag. Fikk vekket henne, men hun sovnet med engang.

Morgenen etter var hun helt som vanlig. Fant aldri ut hva det var. Har aldri vært sånn etterpå.

Selvom det ikke var noe med min jente syns jeg du skal ringe legen igjen jeg, for barn skal ikke være sånn. God bedring!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...