Attpåklatten :-)™ Skrevet 29. oktober 2008 #1 Skrevet 29. oktober 2008 Frokosten besto i dag av 2 skiver med smør, most banan og bringebærsyltetøy, 1 glass juice, en neve vitaminer og diverse stuff som skal få meg på beina igjen, og tre nyyyydelige sjokolader med lakris, pære og pasjonsfruktfyll. De tre siste som var igjen fra sist helg...............og ja...........jeg har pms for tiden;-D MEN JEG KLAGER IKKE, for jeg har nemlig funnet ut hva som gjør livet litt hyggeligere;-D
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 29. oktober 2008 #2 Skrevet 29. oktober 2008 He he he litt av en frokost må jeg si...... Men da min kjære jobbet for et kjent reiseselskap for mange år siden, så hadde de stadig bakvendt middag for barneklubben:-) Hvem har bestemt at desserten må være til slutt lizzom....? Og i går bekreftet legen det jeg har sagt lenge:-))) Han sa at jeg måtte fortsette med å gjøre ting som var positivt i livet mitt, fortsette med hyggelige gjøremål:-) Jeg tar`n på ordet jeg:-))) Og om det er en sjokolade i ny og ne, eller en lunsj med fantastisk hyggelige damer........ vel det er jo opp til meg å avgjøre:-DD Fortsatt god frokost og pms:-D
Gjest Skrevet 30. oktober 2008 #3 Skrevet 30. oktober 2008 Det hørtes da riktig så godt ut =)) Kanskje jeg å skulle lage meg noe slikt i dag.Så kanskje humøret ble bedre.Blir værre og værre for hver mnd dette. knurr ;o)
Attpåklatten :-)™ Skrevet 30. oktober 2008 Forfatter #4 Skrevet 30. oktober 2008 Det er sikkert noe i luften:-) Ellers så kalles det rett og slett pms. I know!!! GRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRr
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå