Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 29. oktober 2008 #1 Skrevet 29. oktober 2008 Når er det du har termin igjen? Syns det har stått fødeklar på deg en hel evighet nå, hehe. Og ikke minst så begynte jeg å lure da jeg ikke så noe fra deg på et par dager, var det i helgen/sist uke?
Gjest Skrevet 29. oktober 2008 #2 Skrevet 29. oktober 2008 Hehe ja det synes jeg også, synes i grunn graviditeten i seg selv har vart i en hel evighet! Har termin 5 november, altså om 6 dager Denne tuppa har tydeligvis mye bedre tid enn hva storesøsteren hadde, tror hun trives godt der inne i magen *sukk* Ikke hver dag jeg orker å sitte på pc`n hehe, kvalmen blir værre av tv og pc noen dager, men jeg har altså ikke født selvom jeg kanskje har vært litt borte
Gjest Skrevet 29. oktober 2008 #4 Skrevet 29. oktober 2008 Hehehe, de må du vente lenge på Droppet de bollene lett når jeg oppdaget at vi ikke hadde gjær.. Kanskje jeg skulle vagge meg ned til butikken etterpå å kjøpe?
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 29. oktober 2008 Forfatter #5 Skrevet 29. oktober 2008 6 dager bare - da er det jo ikke lenge igjen - max 3 uker (haha, for det føles jo bare som en evighet). Ingen tegn på at noe er på gang heller? Jaja, det nytter jo ikke å sette seg ned å vente heller - jeg hadde store planer om å gå på overtid sist, men så fikk jeg et par falske alarmer og DA var det slutt på alt som het tålmodighet ja! Lange par uker der før hun endelig kom ut... Så denne gangen prøver jeg å forberede meg på marsbaby ;o) Trodde jeg var kvitt kvalmen jeg nå, men jaggu kommer den ikke tilbake om kveldene *ugga*. Spiser som en tulling for å holde det i sjakk, men kan jo bare gi opp det prosjektet for jeg blir jo uggen igjen en halvtime etter inntatt måltid likevel... Men jeg er jaffal oppegående nok til å få jgor tlitt etterhvert, til og med jobbe - selv om jeg føler meg som en hval og et sytetryne som får vondt i magen og ryggen og bekkenet av "ingenting"...
Gjest Skrevet 29. oktober 2008 #7 Skrevet 29. oktober 2008 Kanelflattbrød ja hadde sikkert vært nuuuudelig! Nei det er ikke lenge de har lovet meg å bli satt i gang til terminen også om jeg vil så det burde være mulig å holde ut litt til hehe. Joda, jeg har masrier fra helvete som kommer og går som de vil *argh* I natt var jeg på nippet til å ringe føden fordi jeg hadde vond tak som kom med 3 minutters mellomrom og varte i litt over et minutt i ca 5 timer, men så ga de seg plutselig selvfølgelig... Heldig du er som hvertfall kan jobbe litt da syte har du lov til hehe, det er søren meg noe herk å være gravid når man har sånne plager. Dritt å være kvalm, men nå har jeg begynt å glede meg skikkelig til alt jeg skal kooose meg med når dette er feridig! Du får prøve å tenke sånn du også tenk så deilig det blir..
Gjest Skrevet 29. oktober 2008 #8 Skrevet 29. oktober 2008 Og da har man glemt alt som heter smerter etc.. SItter dere der med et lite nurk hver*sukk*
Gjest Skrevet 29. oktober 2008 #9 Skrevet 29. oktober 2008 Ja guri som jeg gleder meg til det hihi ei bitte bitte lita tuppe.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå