Amy 06 blir storesøster:) Skrevet 29. oktober 2008 #1 Skrevet 29. oktober 2008 Ingen tvil om at det er babyen... har kommentert det til mannen min i et par dager nå, og trodde vel egentlig det bare var rumling i magen eller noe....... Var til UL i dag og legen mente at babyen lå så langt opp og var så bevegelig at det sannsynligvis kunne være mulig å kjenne babyen:) Fantastisk følelse:)
Må jeg ha nick? *Nr3påvei* Skrevet 29. oktober 2008 #2 Skrevet 29. oktober 2008 å så gøy!! gleder meg til den følelsen igjen.. og gleder meg enda mer til kommende storesøster kan kjenne sparkene utenfra..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå