Trønder med to herlige Skrevet 29. oktober 2008 #1 Skrevet 29. oktober 2008 Kommer det mye? Merker du at det er det som skjer? Kjenner at det blir veldig vått i trusa noen ganger, men det kan jo bare være utflod!!
noje Skrevet 29. oktober 2008 #2 Skrevet 29. oktober 2008 Første fødsel startet med at vannet gikk, det fosset. Følte at jeg tissa på meg, men det stoppa ikke å sildre. Det er vanlig med ekstra utflod mot slutten av svangerskapet, så jeg ville ikke uroe meg.
Trønder med to herlige Skrevet 29. oktober 2008 Forfatter #3 Skrevet 29. oktober 2008 He he! Da er det vel ingen tvil da.. :-) Sist ble vannet tatt på sykehuset, så jeg har ikke opplevd at det går av seg selv.
Gjest Skrevet 29. oktober 2008 #4 Skrevet 29. oktober 2008 Første fødsel fossa vannet ja, men andre gang kom det litt og litt. Men var uansett ikke i tvil om at det var vannet som gikk. Tror du kan ta det med ro.
mira11 Skrevet 29. oktober 2008 #5 Skrevet 29. oktober 2008 Hos meg var det heller ingen tvil.. det fosset.. men har hørt at hvis hodet har festet seg så kan det komme litt roligere.. men uansett så skal det ikke være noe tvil. Det hjelper ikke med et bind liksom.. hehe.. litt morsom opplevelse egentlig..
Gjest Skrevet 29. oktober 2008 #6 Skrevet 29. oktober 2008 Det fosset og laget en diger dam på soveromsgulvet som den heldige mannen min måtte tørke opp før vi dro ;-) Ingen tvil der nei.
Anastasia_ønsker3 Skrevet 29. oktober 2008 #7 Skrevet 29. oktober 2008 På førstemann sildret det sakte, og var konstant våt. Trodde ikke det var fostervann, men urinveisinfeksjon. Men siden det rant nedover bena da jeg sto, ringte jeg lege. Ble sendt direkte til sykhuset, som konstanterte at det var forstervann. Hadde et lite hull på en av hinnene. Ble liggende der til gutten ble født. Med andremann fosset det da jeg presset på pressriene. Så jeg har opplevd begge deler.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå