gifteklar gravid og kvalm Skrevet 29. oktober 2008 #1 Skrevet 29. oktober 2008 jeg har 2 muligheter: 1: være flink, gjøre ferdig skoleoppgaven så den kan leveres i goood tid, vaske og ordne litt ekstra i huset ( er forsåvidt rent her, men tenkte å ta litt ekstra), dra å shoppe inn noen småting jeg har tenkt på i evigheter og så lage skikkelig god middag... 2: være lat, og kose meg med å sitte i sofan og dibbe og strikke ferdig lua til snuppa. Kanskje drikke kakao og spise frukt og se på tv og slappe av og så lage middag senere til de andre kommer hjem.... hm... vanskelig valg i grunn litt sånn engel på ene skuldra og djevel på den andre
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 29. oktober 2008 #2 Skrevet 29. oktober 2008 Jeg skal vel i hovedsak gjøre det som minner mest om ditt alternativ 2 ;o) Skal på jobb klokka 16, og siden jeg går på delvis sykemelding så har jeg en habil unnskyldning for å gjøre tilsynelatende ufornuftige ting. Skal dusje, spise, se at stesvigerfar lager lister til barnerommet og spise litt til før jeg går tenker jeg. JO - ut å kjøpe eggedeler!
Gjest Skrevet 29. oktober 2008 #3 Skrevet 29. oktober 2008 Jeg skal ned å vaske vaskekjelleren + ta trappevask i blokka her mulig jeg trasker meg en liten tur etterpå om jeg klarer å stille kvalmen litt mer. Vasket hus og klær og gjorde ALT som skulle gjøres her i går (i håp om å få rier) så det er ikke mye å gjøre her i dag egentlig
gifteklar gravid og kvalm Skrevet 29. oktober 2008 Forfatter #4 Skrevet 29. oktober 2008 da er du jo kjempeflink Mami litt gjenganger på oss andre gravide å ta det litt roligere. hehe... vi treneger ikke rier enda Får håpe du blir i bedre form og at fødselen snart er i gang da jeg skylder på bekkenet om dagen (er jo ikke bare unnskyldning da) for jeg kan godt gjøre masse ting i huset osv men da ligger jeg rett ut og har vondt etter på så hittil er jeg godt i gang med alt 2 men kan jo hende giddalysta og den dårlige samvittigeheten får meg til å ordne hjemme senere når bekkenet har gått seg til litt ha en fin dag!!
mamiladi Skrevet 29. oktober 2008 #5 Skrevet 29. oktober 2008 Skal ta med lillemann ned til et fotoatelier og få tatt bilder av ham :-) det blir koselig! Men først må jeg våkne litt.. Siden han vekket meg en del ganger i natt :-D
lure Skrevet 29. oktober 2008 #6 Skrevet 29. oktober 2008 Våknet til stormende snø-jubel og da var dagen igang. Planen er å male ferdig et par inne dører, finne frem kjøkkenstolene i kjelleren som også skal males. Så kommer mamma en tur med julegardiner hun har lagt opp for meg, da blir det x-antal t-kopper og skravling. Vi henter snuppa i bhg, (altid stas når mormor er med, selv om de sees 2-3 ganger i uka.) Grøt til middag for oss tre, og kos resten av ettermiddagen. Samboeren min begynner på jobb kl 1400 i dag, så han er ute og handler nå, så da blir det en god lunsj på oss før han skal på jobb.
♥ Miss Fat ™ ♂ + ♀ Skrevet 29. oktober 2008 #7 Skrevet 29. oktober 2008 Synes jo alternativ 2 hørtes mest behagelig ut, men alternativ 1 mest produktivt. Selv hadde jeg gjort nummer 1.... Idag skal jeg å handle barnemat med 40% rabatt på coop obs, blir vel endel grøt og middagsglass da ja...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå