siveliten Skrevet 29. oktober 2008 #1 Skrevet 29. oktober 2008 Er 5 dager siden termin og absolutt INGENTING tyder på at det er noe i gjære.... Var hos jordmor i går og ble strippet, fikk litt maserier i timene etterpå men det var alt Var ikke helt moden, men hun tøyde til ca 3 cm åpning. Har to barn fra før som begge har kommet før termin. Uff, slitsomt dette her, nesten som jeg gir opp, denne babyen kommer ikke. Som eldste mann på fire sa i barnehagen en dag: Babyen kommer sikkert neste høst da... Stakkar, lei av å vente han og! Flere som har det på samme måte?
våken_om_natta Skrevet 29. oktober 2008 #2 Skrevet 29. oktober 2008 13 dager siden ul-termin, 16 dager siden menstermin. Trenger jeg å si mer?? Ikke sånn lei at jeg holder på å krepere, men blir satt i gang i morgen, og skulle gjerne kommet i gang selv. Derfor er jeg litt stressa. Har en fra før jeg også, som kom når han skulle, så hva skjer??? Jeg har operert livmorhalsen, så den skal liksom være svak. Ble forespeilet å føde før tida, men nei... Glad for det da, men nå holder det, syns jeg;-)
siveliten Skrevet 29. oktober 2008 Forfatter #3 Skrevet 29. oktober 2008 Jeg synes oppriktig synn på deg!!! Tror faktisk jeg kommer til å krepere hvis jeg må gå så lenge... Men du har jo ikke lenge igjen nå da. jordmor sa til meg at de mest sansynlig bare trengte å ta vannet så ville fødselen starte av seg selv hos flergangsfødende (så lenge man ikke var helt umoden da) så da blir det jo nesten naturlig fødselsstart. Har du noen "symptomer" på at ting nærmer seg da? Uansett lykke lykke til i morgen, det blir nok en flott og mektig opplevelse skal du se!
våken_om_natta Skrevet 29. oktober 2008 #4 Skrevet 29. oktober 2008 Noen rier i ny og ned, men de gir seg alltid. Ca 3 cm åpning og moden, men sånn har det vært lenge. Masse slim... Håper på en fin opplevelse ja. Ikke sånn som sist. Da endte det med haste-ks. Denne gangen vil jeg ha en normal fødsel, men det bestemmer jo ikke jeg... Lykke til til deg også:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå