Gå til innhold

Hvor mye vann drikker dere om dagen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor mye vann drikker dere om dagen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det går ned ganske mye - kanskje tre-fire sportsflasker på jobb + div vannglass. Er mye tørst, og plaget av tette bihuler som gjør meg tørr i munnen.

Venter nr 2 i slutten av mars.

Skrevet

Sjønnasenvår!09 = JenteBeibi.09<3

Byttet navn jeg.. :)

Du drakk ganske mye. Da drikke vell jeg vell forlite jeg.. Drikke som regen 1,5 L til dagen. Utenom noen glass.. Er førstegangs jeg, venter i januar =D

Skrevet

Drikker iallefall 2 halvannenlitere med vann hver dag, en på jobb, og en hjemme! Jeg har tatt meg i at jeg drikker mye mer hvis jeg har en flaske vann ved min side, enn om jeg må gå å hente hele tiden. jeg har lavt blodtrykk og har fåt beskjed om å helle i meg MASSE væske iløpet av dagen:) jeg venter 1mars!

Skrevet

Oki.. =) omtrent det samme som meg, jeg må også ha en flaske ved siden av meg. Å da drikke jeg det uansett, selv om det er varmt. Så har alltid flasker i kjøleskapet også. =)

Skrevet

Eg sliter virkelig med å drikke nok, er sånn som dere skriver, må ha en flaske ved siden av meg, ellers drikker eg ikke noe særlig. har hatt en del vondt i hodet, som sikkert skyldes for lite vann..

Skal bli flinkere da, er ofte under en liter nå... :(

Skrevet

Mhm.. det er ikke noe godt me vann, Men jeg sleit virkelig i begynnelse, men nå måå jeg har vann hver dag. Føle meg skikkelig avhengig. Men drikke ikke mer en ca 2 L til dagen.

Skrevet

Sliter med å få i meg mye vann, da jeg som oftest bare har lyst på det på natta.. kan drikke opp til ei 0,6-liters flaske i løpet av ei natt.. noen ganger mindre, noen ganger mer.. og så prøver jeg jo å drikke noen glass vann om dagen, men går vel mest i appelsinjus og saft.. får bare ikke i meg så mye vann i slengen..

Skrevet

Saft er jo løsningen da....?? hvis man syns vann er kjipt, noe jeg har forståelse for! jeg drikker nå litt av den grusomme funlight safta med peachflavour fra sverige, ser helt grusom ut, og smaker alt annet enn fersken, men den er god når man er gravid! Hehe... eller feks å ha litt sitron i vannet?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...