Gå til innhold

noen som har benyttet seg av angrepille?

Anbefalte innlegg

Skrevet

kondomen forsvant :( og jeg er mest sannsynlig i eggløsningsperioden, så jg tenkte å benytte meg av pillen for første gang og lurer litt på om man merker noe? er ikke 12 timer siden samleie enda.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tok det 2 ganger for flere år siden, merket ingenting av bivirkniger vis det var det du mente..

Bare sørg for å ta den første pillen innen 72 timer etter samleie, sikkert jo før jo bedre..

Skrevet

lurte på om man kunne føle seg dårlig etterpå ja.

tusen takk for svar begge to! da stikker jeg en tur på apoteket nå :)

Skrevet

ja, men den virket ikke..

helga var like frisk i minnet..

Skrevet

Som sagt så merket jeg ikke noen ting de gangene jeg tok det vertfall, men en kan bli kvalmen, står jo litt bivirkniger på pakken, men er ikke så alvorlige for å si det sånn..

Så løp å kjøp du..:)

Skrevet

skulle ha gjort, men trodde ikke jeg kunne bli gravid,så her sitter jeg da, skal til legen i dag og bestille abort.

(brukte godt nok prevansjon,trodde jeg)

Skrevet

ja, nå er pillen tatt - håper å ikke bli kvalm da.

til anonym 10:08 - uff da - kjedelig!! hvorfor trodde du ikke at du kunne bli gravid?

men uansett: det trodde jeg og helt til jeg ble det :) tror rett og slett det er for surrealistisk til å forestille seg før man faktisk blir det jeg!

gikk du på p-piller eller?

HI

Skrevet

ja,jeg gikk på p piller, og han brukte kondom.

vi har 5 barn, og jeg ville blitt 42 år ved fødsel, og det orker jeg bare ikke.

(hatt innlegg her for noen dager siden)

men for deg går det sikkert bra :-))

Skrevet

oida, skulle jo tro dere var sikre med både piller og kondom!

du er vel ekstra fruktbar, ikke alltid kjekt det heller!

uansett leit å måtte ta abort, men jeg skjønner deg godt!

er "bare" 29 jeg da, og har en sønn på 2,7 år fra et tidl. forhold, og barn helt enda er ikke aktuelt, så da prøver jeg denne pillen og håper på det beste :)

Skrevet

Jeg har dessverre brukt angrepillen litt for mange ganger, og jeg tør påstå at jeg blir veldig dårlig hver gang! Eller, jeg blir vel mer forbanna! På alt og alle i ca. fire dager.

Skrevet

ja,jeg er nok det, synd egentlig, for det er så mange andre jeg hadde unnet denne graviditeten.

minsten her er snart 2,5 år, så har lissom nok å gjøre....

men jeg føler meg så alene, ingen vet om dette,annet enn mannen, og vi vil ikke at noen andre skal vite det heller...

så all trøst taes imot med takk, og forståelse....

Skrevet

*trøste*

dere tar rette valget for dere i den situasjonen dere har havnet i til tross for dobbel sikring! full forståelse fra meg :)

kos dere med de barna dere har og prøv å ikke dvele for mye når det er overstått (sikkert lettere sagt enn gjort, men prøv å se på det som mer kvalitetstid til de barna dere allerede har :))

HI

Skrevet

huff da..:P men gjerne en liten trøst at det bare pågår i noen dager, å ikke i 9 månder...

Skrevet

hehe- ok, takk for tips! da skal jeg advare kjæresten hvis jeg ikke er helt "meg selv" de neste dagene..hehe!

Skrevet

tusen takk HI.

det er faktisk noen av dere jeg hadde ønsket å vist hvem var, men jeg har ikke stått fram noen gang her inne hvem jeg er, for jeg er en daglig bruker, men ikke av de som poster mest.

Skrevet

du kan godt få vite hvem jeg er :)

jeg tenkte det gikk lettere å få svar som anonym, er ofte her selv, men poster ikke mest jeg heller!

HI som er

Skrevet

Å,det er deg ja...koselig,deg "kjenner" jeg....hehe....

skal bare hive meg i dusjen jeg, så mulig du får en pm av meg litt senere i dag...må late som ingen ting i dag også, for min søster kommer snart på besøk, og det er ikke lett.....

Skrevet

ta deg en god dusj og ha det hyggelig med søsteren din i dag :)

Dette fikser du!

send meg en pm hvis du ønsker, bare koselig det!

Skrevet

samme arbeidsulykke som meg du da:) hehe.. vår sprakk!

jeg tok en angrepille sist tirsdag, og jeg har ikke merket noen ting.

Jeg var litt oppblåst på onsdag, men det var alt... ingen blødninger eller noe, skal ha mensen til helgen, så nå er det bare å krysse fingrene...

det går nok bra:)

Skrevet

hehe, fader er noe drit med den kondomene - men jeg vil ikke gå på piller! kanskje jeg skulle testet ut den nuvaringen igjen..hmm...kanskje en ide!

Skrevet

jeg ble kjempe kvalm av den nuvaringen, men den er jo egentlig veldig grei:) jeg blir kvalm av p-piller også, derfor jeg sluttet nå for å se om kvalmen ble borte, og det ble den!

vet ikke hva jeg skal prøve nå, har prøvd alt:) hehe

ikke spiral da, for det tør jeg ikke.... haha

Skrevet

jeg reagerte ikke på p-ringen forrige gang jeg brukte den iallfall :)

spiral vil ikke jeg heller ha! det virker litt skummelt, hihi..

Skrevet

da har jeg vært hos legen, og fikk full forståelse at jeg ville ta abort.nå er jeg utrolig letta, for jeg har grua meg forferdelig til tilmen hos legen.

så nå er det bare å vente på brev fra sykehuset.

pm kommer sikkert i løpet av kvelden....hehe...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...