Meg + 2 prinsesser Skrevet 29. oktober 2008 #1 Skrevet 29. oktober 2008 Jada, nå har vi hatt omgangssyken i hus, og det har rett og slett vært et hel&&%#¤¤#"&/ Begynte på onsdag da eldste jente fikk, på lørdag fikk samboeren, på søndag fikk minste jenta, og på mandag var det meg. Jeg spydde hvert kvarter omtrent, fra mandag kveld til 04.00 på tirsdag morgen(natt).. Omgangssyken må være noe av det verste, det er så ille at man faktisk ikke vet hvor ille det er før man sitter i det selv:-S SÅ nå håper jeg vi slipper det på en stund.. Er det mye omgangssyken ute å lusker nå eller?
Tøysetipp Skrevet 29. oktober 2008 #2 Skrevet 29. oktober 2008 Hoffa vennen.. Tapper og flink du har vært.. Omgangsyken er ikke til å spøke med dersom man blir drabbet i tur og orden.. Er du på bedringens vei nå da..? Klemmer
Meg + 2 prinsesser Skrevet 29. oktober 2008 Forfatter #3 Skrevet 29. oktober 2008 Hihi:-) Lure meg trodde faktisk at jeg skulle slippe unna også, så på mandag formidag skrubba jeg huset, skifta på alle senger osv, men en gang ei du! Var HELT klar for håndballtrening å greier, hihi. Men jeg måtte nok gi tapt denne gang. Er veldig mye bedre ja, heldigvis. Var en stund der jeg bare ville gi opp, rett og slett:P Du da, hvordan går det? (har tenkt på deg vet du))
Lita tulle & stor gutt <3 Skrevet 29. oktober 2008 #4 Skrevet 29. oktober 2008 Huff, hørtes ikke noe særlig ut, altså!! Får bare håpe dere er ferdige for ei stund nå da;) *sender go-bedringklem* Tror det er en del ute og går ja, blir gjerne litt ekstra når temp. svinger fort (som de har gjort en stund nå).. Krysser bare fingra for at vi slipper unna, har som regel vært heldig de siste åra..
Gjest Skrevet 29. oktober 2008 #5 Skrevet 29. oktober 2008 Uff stakkars dere:-( Godt at dere er bedre,får håpe det er leeeenge til neste gang:o) Omgangssyke er noe av det verste altså blææh.
* 5 om dagen * Skrevet 29. oktober 2008 #6 Skrevet 29. oktober 2008 ungene til søstra mi har også hatt omgangsyka, og vært slått ut et par dager hver av den, bare spying, og litt den andre veien... uff,håper vi slipper unna, vi skal jo på en ukes tur fra lørdag.... men god bedring til alle som ruger på noe.....
Meg + 2 prinsesser Skrevet 29. oktober 2008 Forfatter #7 Skrevet 29. oktober 2008 Takk dere:-) (søte altså) Her var det de to eldste som hadde det begge veier kan du si, jeg satt på toaletten med bøtte hver eneste gang :-O (sorry detaljer, hihi) *5 om dagen* håper virkelig dere slipper unna det her!!! En liten forkjølelse går liksom greit,men å dra på tur med omgangssykehælvete blir fort litt verre:/
Tøysetipp Skrevet 29. oktober 2008 #8 Skrevet 29. oktober 2008 Man kan sjelden sko seg unna, skjønner du :-/ Supermamma :-) Fortsatt god bedring.. Jeg har det bedre. Takk for tanker!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå