Samsyn, Camilla og Therese Skrevet 29. oktober 2008 #1 Skrevet 29. oktober 2008 Da er det lagersalg hos Lindgaard igjen. Åpningstider: Ons 10-18 Tors 10-18 Fre 10 - 16 De har bl.a Barbie pikekolleksjon 2-12 år Barbie prøvekolleksjon 5/6 år Barbie klokker Hot Weels guttekolleksjon 4-14 år Hot Wheels prøvekolleksjon 7/8 år MIni Kids baby prøvekolleksjon 3-6 mnd Mini Kids prøvekolleksjon pike og gutt 3 år Ketch prøvekolleksjon vinterdresser vinterjakker/bukser pike/gutt str 3 og 6 år Joe & Friends joggedresser, pyjamaser mm Diverse baby og barneutstyr Velkommen til Per J. Lindgaard Malerhaugveien 19/23 På Etterstad
Millapril Skrevet 29. oktober 2008 #2 Skrevet 29. oktober 2008 Denne uken, eller? Da vet jeg i såfall hva jeg skal gjøre i lunsjen i morgen..
Samsyn, Camilla og Therese Skrevet 30. oktober 2008 Forfatter #3 Skrevet 30. oktober 2008 Jepp, denne uken :-)
Millapril Skrevet 30. oktober 2008 #4 Skrevet 30. oktober 2008 Var der i dag og fikk kjøpt masse. Bla vinterdress og votter. Masse strømpebukser og annet småtteri. Veldig fornøyd. Vinterdressen kostet bare 250,-!! Vi har allerde kjøpt vinterdress, men det er sikkert greit å ha en reservedress også.
eple72 Skrevet 31. oktober 2008 #5 Skrevet 31. oktober 2008 Typisk at det er over nå- Hadde trengt litt av vært .Si ifra i god tid neste gang. Please
Samsyn, Camilla og Therese Skrevet 1. november 2008 Forfatter #6 Skrevet 1. november 2008 Heisann Jeg fikk ikke den vanlige mailen i forkant denne gangen så jeg visste det ikke selv før på onsdagen, men ba dem om å sende meg mail litt tidligere neste gang, og legger det selvsagt ut her så fort jeg får vite noe :-) Ellers så kan det godt hende du får komme til uka uansett....om du vil så kan du få mailadressen til hun som styrer med ting og tang der :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå