Gå til innhold

Så merkelig...

Anbefalte innlegg

Skrevet

På meg har det alltid byttet uke hver torsdag når jeg logger meg på bim. Så jeg forventet at når jeg logget på i dag, onsdag, at det skulle stå fremdeles at jeg var i uke 35. Men så logger jeg på i dag, og da har det plutselig skiftet uke, og nå står det at jeg er i uke 36.

Hvorfor har bim plutselig begynt å skifte uke på meg på onsdager, en dag før de pleier?? Snålt.

Men termin datoen er jo den samme fremdeles....

Har dette skjedd med flere av dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

meg og:o) vet ikke hvorfor desverre

Skrevet

Okei, så da er det ikke bare meg de har "tulla" med ;-)

Men er ikke et svangerskap på 40 uker + 2 dager? Så da er det jo egentlig logisk at det bytter uke på en onsdag (og ikke torsdag) siden jeg har termin på en fredag :-) Så sånn sett burde de ha gjort det helt fra starten.. Men, men.. Spiller jo ingen rolle da :-)

Skrevet

Hos meg har BIM alltid byttet uke en dag eller to for sent, nå har de endelig rettet feilen ;)

Skrevet

tror det har med at det ikke er like mange dager i alle mnd også tilpasses det noen uker :)

Skrevet

Nei det har ikke med at månedene er ulike for jeg har alltid fått byttet på samme ukedag, noe som har vært en dag forsent, La også merke til at det var byttet en dag tidligere, men lurte litt på om det var ammetåka som hadde kommet over meg siste daene før termin

Da er det altså BIM som har blitt enige med seg selv om å være enige med oss:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...