Snabeltann Skrevet 29. oktober 2008 #1 Skrevet 29. oktober 2008 I vill desperasjon over å ikke ha fått d til denne måneden, ringte jeg min hyggelige gynokolog for å få den j--- oppskriften på babymaking. Bekymring 1, jeg er for gammel (29) Svar: Du regnes ikke som gammel i dette gamet før du er 35. Bekymring 2: kan det være at jeg ikke har eggløsning selv om jeg har positive el-tester? Svar: Har du regelmessig mens, og i tillegg får utslag på el-tester i en spesiell periode i måneden, er det bare en mikroskopisk sjanse for at du ikke har el. så ikke tenk på det en gang. Bekymring 3. Jeg frykter at mannen har dårlige svømmere. Svar: Vi ser at selv om mannen har reduserte svømmere, så blir kvinnen gravid likevel. Det tar gjerne bare litt lenger tid. De skal være ganske elendige før det ikke kan bli noe i det hele tatt. Bekymring 4: Vi lever usunt. Svar: Selv de mest usunne mennesker får barn. Men gi han en mulitvitamin og ta en spesielt utviklet for gravide (med folat) til deg. Prøv å stresse ned på jobben. Bekymring 5. Bommer jeg på eggløsning? Svar: Din fertile periode er to dager før eggløsning, på selve el-dagen og en dag etter. Ha sex kun annenhver dag, på dag 10, 12, 14 og 16 hvis du har 28 dager, 11, 13, 15, 17 hvis du har 29 osv.. Det er slett ikke nødvendig å ligge med bena opp etter veggen, ikke dusje seg nedentil på to dager osv, men det kan være lurt å ligge litt i ro i sengen etterpå så ikke alt renner ut med en gang. Du kan dusje etterpå. Bekymring 6: Vil jeg for mye? Svar: Du må IKKE stresse med dette. Finn deg en annen "hobby", gå turer, kos deg meg samboer, finn på ting sammen, plei kjærligheten. Ta vare på han i denne perioden. De aller aller fleste blir gravide mellom 6 og 12 måneder etter at de startet. og sist men ikke minst: ikke bruk en kalori inne på de nettsidene!!! Håper det hjalp noen. Det hjalp meg. Nå er det over og ut her inne frem til jul
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå