Gå til innhold

Må man ha blødning i forkant av at riene starter??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg bare lurer i og med at jeg leser om så mange som snakker om den her slimproppen/tegningsblødning osv...Jeg har ikke hatt noe tegn til blod enda, men har enormt sterke kynnere som til tider gjør vondt. De er så sterke innimellom at jeg føler de presser lungene samme så det blir vanskelig å puste. Jeg er i uke 38 nå og i og med at jeg fødte en måned for tidlig sist er de siste ukene her helt nytt for meg...Hodet er festet og magen er nedsunken ( selv om det ikke kjennes slik ut ) Kjennes innimellom som om babyen prøver å bore seg vei nedover ( skikkelig ubehagelig og det presser enormt på urinblære ) Noen som kan svare meg på dette med blødninger...?? Vet det er dumt...men er litt redd for at riene skal starte og at jeg plutselig skal føde uten at jeg vet at det er det som skjer..hehehe:o) Høres sikkert helt idiotisk ut!! Håper noen kan gi meg svar. Vil liksom være litt forberedt:o)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg såg aldri noe til denne slimproppen som alle prater og, heller ikke noe til blod. Vannet mitt gikk, helt klart og fint vann uten blodtendenser, en time senere begynte riene. Såg ikke noe blod før på slutten av opningsriene (15 min før guttungen kom ut ca), og da veit du at fødselen er i gang. Stol på deg selv du.. og kontakt føden om du er usikker er mitt råd. Alle er forskjellige.

Skrevet

Jeg har født 3 ganger, og har heller aldri sett noe til denne slimproppen, og har heller aldri sett en eneste dråpe blod nedentil før etter at babyen har komt ut :-) Så man må ikke ha blødning i forkant av en fødsel :-)

En av mine fødsler startet med at vannet gikk, men så ikke noe blod, og de to andre startet med rier, heller ikke noe blod.

Ikke ekstra utflod eller slim heller.. ingenting :-)

Skrevet

Takk for svar:o) Da vet jeg ihvertfall at ting kan skje når som helst selv om jeg ikke har hatt noe tegn til blod.

Ser du venter novemberjente du og så du får ha lykke til:o)

Skrevet

Hmm, ja det er vel forskjellig fra person til person, men fikk det intrykket i og med at det har vært så mange tråder om det her inne den siste tiden:o)

Skrevet

Ja, det er veldig mye snakk om slimpropp og blod og slim osv her inne, så jeg har jo også begynt å lure på om det er jeg som er unormal som ikke har hatt noe av dette..he, he :-)

men det er heldigvis mye som er normalt..

Skrevet

Hadde ingen blødning sist og slimproppen gikk lenge etter at riene hadde begynt :)

Skrevet

Sist jeg fødte startet det med rier. Jeg så heller aldri noe til denne slimproppen alle prater om, og heller ingen blod før etter at jenta var ute, så vel egentlig ingenting da heller, bortsett fra morkaka så klart.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...