Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2008 #1 Skrevet 29. oktober 2008 Bare jeg som synes hun blonde er dum som ett brød? Og hun som er gravid igjen lever i sin egen lille "perfekte" bobble? Eneste som er "normal" av de som er med nå, er jo hun som har fått kreft!
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2008 #2 Skrevet 29. oktober 2008 Helt ærlig folkens. Jeg er lei de unge mødre trådene. Skal ikke kommentere de, men må bare si en eneste ting: Hadde alt sett bra ut om det var DU og DINE barn som var på tv? Enten er man for dum, blond, for perfekt, for rotette, snakker for dumt. Nesten så jeg ville sluttet å se det om jeg var dere. Syntes alle de unge mødrene er knall tøffe. De klarer seg jo. Og det er ikke bare bare å være ung mor. Hilsen ei som har vært både ung og litt eldre mor.
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2008 #3 Skrevet 29. oktober 2008 Hva er galt med hun som er gravid igjen da? Hun har nå komt like langt med forhold,hus å jobb så alle 30 + skryter på seg at gjør dem til bedre mødre enn de unge, men siden hun er 19 lever hun liksom i sin "perfekte boble".
Gjest Sauen ruger for harde livet Skrevet 29. oktober 2008 #4 Skrevet 29. oktober 2008 Jeg syns Camilla (hun som er gravid igjen) virker som en utrolig koselig jente, jeg. Dessuten virker det som om hun har god kontroll på livet sitt, og at hun er en bra mamma. Kristine har jeg ikke så mye formeninger om egentlig, men det virker som om hun har bein i nesa , og hun er helt sikkert en god mor.
Meesah og HattiFnattene♡ Skrevet 29. oktober 2008 #5 Skrevet 29. oktober 2008 Jeg må bare påpeke at tvselskapet klipper de 100 talls timene de har av film ned til...hva er det..en halvtime det varer. ..? Og så omhandler programmet mellom 2-4 mødre hver gang? Du er vel ikke så naiv at du tror tvselskapet KUN velger å vise positive og velfungerende bilder. De har all makt i hvordan de fremstiller disse stakkars jentene. Jeg vurderte å bli med, men jeg ombestemte meg rakst. Ikke pokker om jeg gir bort bestemmelsesrett til hva jeg vil at folk skal se. Kanskje det er du som er dum som et brød hvis du ikke skjønner at du ikke KJENNER eller VET hvordan disse jentene er etter å ha sett...rundt 10 programmer om de (hvis det i det hele tatt er så mange) som er redigert av proffesjonelle drittsekker.
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2008 #6 Skrevet 29. oktober 2008 Jeg må bare si èn ting, og det er at jeg tydelig merker at alle disse mødrene er veldig unge. Hører det på det de snakker om og hvordan de snakker/ordlegger seg. Men, nå er de jo unge også da, så man skal jo ikke forvente noe annet.
Gidder ikke! Skrevet 29. oktober 2008 #7 Skrevet 29. oktober 2008 Ikke fordi jeg har noen formening om disse unge mødrene er dumme, blonde eller "boblete", men hun som er den blondeste av de, i ordets rette forstand, altså veldig lyst hår, har prisen for årets fantastisk beste kommentar, jeg ler enda når jeg tenker på det. For hun har jo palestinablondt hår;)
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2008 #8 Skrevet 29. oktober 2008 Uansett hvordan de klipper,så er jo dette ting som har blitt sagt. De kan takke seg selv når dem stiller opp synes jeg.
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2008 #9 Skrevet 29. oktober 2008 Det er mye rart der, for å si det sånn.. ikke alle unge mødre som vil stille opp på sånt da de tenker litt lengre en å få " kjendisstatus " fordi man er på TV. De er jo ganske like alle sammen der.. Ho blonde med kineser ungen tar vel kaka da, men.
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2008 #10 Skrevet 29. oktober 2008 Det var ikke hun blonde som sa det med palestinablondt hår, det var Camilla - og hun har mørkt hår nå. Utenom den ene kommentaren virker hun fornuftig.
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2008 #11 Skrevet 29. oktober 2008 Må bare påpeke Furilaks-det var ikke hun kristine som sa palastinablondt hår;)var hun derre som er gravid igjen. Hun hadde,det hun kalte,palastina blondt hår før;). Ser at hun prøver å være mer voksen enn det hun egentlig er. Kristine virker bare dum!
Gidder ikke! Skrevet 29. oktober 2008 #12 Skrevet 29. oktober 2008 Hæ?! Da må jeg ha vær HELT fjern fordi jeg er helt sikker på at det var hun. Jaja, whatever:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå